Kizlar sizde ayni senaryoyu yasiyormusunuz veya yasadinizmi?

Misal bir erkekle tanisiyorum diyelim. ben gayet mantikli davraniyorum basta, ona ilgi gosteriyprum. Veya ne istedigimi bilerek davraniyorum. Karsimdaki insan ise kacan kovalanir yapiyor veya kiz gibi trip atiyor bana. Degisik degisik ergence tavirlar sergiliyor. Sonra ben ona yuz vermiyorum konusmayi kesiyorum. Oda okey diyip gidiyor. Baska kizlarla takilip ediyor sonra geri donuyor bana ama is isten gecmis olyor ve bir bakmisim bana asik olmus. Bu erkekler hep mi boyle?
bu senaryoyu sizde genelde yasiyormusunuz kizlar?

Kizlar sizde ayni senaryoyu yasiyormusunuz veya yasadinizmi?
Cevapla