Bazı erkekler adam doğar, bazıları sonradan adam olur.. Arkadaşlar nasıl olmuş?

Ne kadarda güzel söylemiş Kahraman Tazeoğlu '' Unutulmuş yaralarıma tuzdur adın '' evet çok doğru unuttuğum herşey gözümün önünde yeniden canlanıyor , canım yanıyor.. Sevgilim bak bizim hayallerimiz başkasının gerçeği oluyor.. Verdiğin sözleri hatırlayınca dahada kahroluyorum bak aralığın soğukluğu bile yana yana çöl olan yüreğimin korunu dindirmiyor.. Bak yine kış geldi ayrılığımızın beyaz çölü.. Doğrusu 4 mevsim fark etmiyor her mevsimde yokluğunda üşüyorum ey dilime haram yüreğime yara olanım.. yüreğim , aklım tüm benliğim sende.. kendime iyi bak olurmu.. ttüm benliğim senden geçiyor.. keşke sevseydin beni seni ne kadar çok sevdiğimi birisi seni sevince anlayacaksın ! ayrıca bazı erkekler adam doğar bazıları sonradan adam olur.. hayat böyle işte iyilere kötü kötülere iyi denk gelir.. Unutma unutama beni..

https://www.youtube.com/watch?v=V0LbzZKLe4w
Bazı erkekler adam doğar, bazıları sonradan adam olur.. Arkadaşlar nasıl olmuş?
Cevapla