Ne kadarda güzel söylemiş Kahraman Tazeoğlu '' Unutulmuş yaralarıma tuzdur adın '' evet çok doğru unuttuğum herşey gözümün önünde yeniden canlanıyor , canım yanıyor.. Sevgilim bak bizim hayallerimiz başkasının gerçeği oluyor.. Verdiğin sözleri hatırlayınca dahada kahroluyorum bak aralığın soğukluğu bile yana yana çöl olan yüreğimin korunu dindirmiyor.. Bak yine kış geldi ayrılığımızın beyaz çölü.. Doğrusu 4 mevsim fark etmiyor her mevsimde yokluğunda üşüyorum ey dilime haram yüreğime yara olanım.. yüreğim , aklım tüm benliğim sende.. kendime iyi bak olurmu.. ttüm benliğim senden geçiyor.. keşke sevseydin beni seni ne kadar çok sevdiğimi birisi seni sevince anlayacaksın ! ayrıca bazı erkekler adam doğar bazıları sonradan adam olur.. hayat böyle işte iyilere kötü kötülere iyi denk gelir.. Unutma unutama beni..
https://www.youtube.com/watch?v=V0LbzZKLe4w
https://www.youtube.com/watch?v=V0LbzZKLe4w
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar