Merhabalar. Kocam başka bir kadına hediye almış. Kötü niyetli değildim diyor. Kız eşime abi diyor. Kafayı yicem?

Konuşmalarını gördüm kötü niyet yok. Aldatma yok. Bana diyor ki kız öğrenci durumu kötü yardım ettim ihtiyacı olduğu için aldım diyor. Bana iki senedir iki kere hediye almamıştır. Kafayı yicem. Bana akıl verin

Merhabalar. Kocam başka bir kadına hediye almış. Kötü niyetli değildim diyor. Kız eşime abi diyor. Kafayı yicem?
Cevapla