Yemeğe davet edildim. Hesabı ödemem gerekir mi yoksa buluşmaya gitmeyeceğim?

Biri tarafindan yemege davet edildim. Ilk yemegimiz.(biraz tanisma gibi de olacak. Taniyoruz ama ilk kez basbasa olup daha yakindan tanışmış olacağız) Nereye gidecegiz dedim guzel, tatlı bir mekana götüreceğim dedi, tam neresi oldugunu söylemedi.

Simdi benim kendi gelirim yok.(yaş 23 yeni mezun oldum) babamdan her ay harclik alıyorum. Onu da kisisel ihtiyaclar, kendim icin harcıyorum zaten. Pek param kalmadı o yuzden.

Babamdan da simdi bulusma icin tekrar isteyemem. Onunda kendi hesabi var sonucta. evin giderleri, fatura vs. Istesem de verdim der hakli olarak.

Simdi mekani da soylemedi. Biraz pahali falansa zaten ödeyemem. Mekani söyleseydi belki bildigim yerdir menusunu, fiyatlarini falan. Kafamda bir yemek belirler onun icin parami 3-5 ayarlamaya calisirdim.

Ama simdi durum muallakta. Nereye gidecegiz söylemiyor. Bana alman hesabi falan yapalim derse ödeyemem.

Yani harcligimdan kalan az bir sey var onu alacağım yanima ama o da kendi yedigimi bile karsilamaz gibi. Tabi fiyatlara, mekana da bagli gerci ama bilmiyorum.

Sizce ne yapayim? Kendisi öder mi acaba o davet etti sonucta? Ya da iptal mi etsem bir bahane bulup. Bozulur mu, caydığımı dusunur mu bilmiyorum. Yani bu sebeple bulusmaya gitmeyecegim galiba.

Kendisiyle de cok bulusmak istiyorum aslında, belki kısmetimdir yani😅 Diger ay harcligimi aldigim zamana denk getirmeye mi çalışsam bulusmayi ne yapsam? Bana bir akil verin.

Güncellemeler
+1 yıl
Super soru
Yemeğe davet edildim. Hesabı ödemem gerekir mi yoksa buluşmaya gitmeyeceğim?
Cevapla