22 oldum ama asla kimse ilgi göstermiyor. Eş bulmak bu kadar zor mu?

Cirkin degilim. Utangac biriyim. ama onu gectim hic acilan olmadi hic yazan nebilim hiccc seven olmadi sanalda disinda. Anlamiyorum cidden. Ne okulda.. ne isde asla kimsenin ilgisini cekmedim mi? Geldim 22 yasinda yani sorun berde herkes evli mutlu neden bende olmuyor? Hayir nasil taniscam onuda anlamiyorum hicbuyere gitmiyorum okul da yok biri isde yok ee disarida cikmsyinca yok iste

22 oldum ama asla kimse ilgi göstermiyor. Eş bulmak bu kadar zor mu?
Cevapla