Yakın arkadaştık deneyelim dedik ama arkadaş gibi hissettiğimiz için dün ayrıldık. Ne yapmalıyım?

Yakın arkadaştık deneyelim dedik ama hala arkadaş gibi hissettiğimiz için dün ayrıldık. Ama ne olursa olsun eskisi gibi olacağımızı söyledik ve öyle de yapıyoruz. Ben geri sevgili olmak istiyorum bunu ona söylemeli miyim söyleyeceksem ne zaman söylemeliyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Bana bu konuyu ilk açan o oldu sence arkadaş gibi değil miyiz hala dedi bende evet dedim sonra o acaba arkadaş mı kalsak dedi bende olur dedim sonra arkadaş kalacağımıza dair konuştuk ve öyle konu kapandı
Yakın arkadaştık deneyelim dedik ama arkadaş gibi hissettiğimiz için dün ayrıldık. Ne yapmalıyım?
Cevapla