Güncellemeler
+1 yıl
Bana bu konuyu ilk açan o oldu sence arkadaş gibi değil miyiz hala dedi bende evet dedim sonra o acaba arkadaş mı kalsak dedi bende olur dedim sonra arkadaş kalacağımıza dair konuştuk ve öyle konu kapandı
Yakın arkadaştık deneyelim dedik ama hala arkadaş gibi hissettiğimiz için dün ayrıldık. Ama ne olursa olsun eskisi gibi olacağımızı söyledik ve öyle de yapıyoruz. Ben geri sevgili olmak istiyorum bunu ona söylemeli miyim söyleyeceksem ne zaman söylemeliyim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İstiyorsan söylemelisin. İkiniz de aynı hissettiğiniz müddetçe aranızdaki her ne ise devam eder ancak çünkü
Bende öyle düşünüyorum aslında ama herkes beklememi söylüyor ya da hiç söylemememi
bence söyleme olayı akışına bırak, o da aynı şekilde hissediyorsa adım atacaktır
Ritüel yapmama az kaldı sksmskemkd umarım adım atar biz sürekli buluşamadığımız için ben böyle olduğunu düşünüyorum
Yapacak şeyi yapmışsiniz daha bişey kalmış değil
Ama erken bitirdik bence biraz daha devam ettirseydik daha çok görüşecektik ve bu arkadaşça hissetmemiz bitecekti
Arafta kalmışsınız gibi
Evet öyle oldu
Abla işiniz zor
Değildir değildir
Yani umarım
Bu ayrılık konusunu ilk o açtığı için işimin zor olduğunun farkındayım ama hala seviyorum bu yüzden çabalıyorum hala konuşuyoruz evet ama hislerim bitmedi
Şimdi sana kötü bir şey demem lazım. Moralini bozabilir ama genelde gördüğümü diyorum böyle bir şeyi denedin ya şu anda arkadaş da olsanız eskisi gibi olmuyor maalesef
Eskisi gibi yapabilirim gelip bana sevgilisini anlatabilir bende ona anlatabilirim hislerimiz bittikten sonra ne ben ne de o kıskanır zaten diyorum ya sevgiliyken bile yakın arkadaş gibiydik o yüzden eskisi gibi oluruz gibime geliyor
Ablacım vallahi öyle olmaz ama sen bilirsin. Umarım olursunuz
Ben geri olmak istediğimi söylemeyeceğim ki arkadaşlığımız devam etsin teşekkür ederim sana da düşüncelerin için
Hmm peki yani diyeceğimi dedim ne demek
söyleme
Niye peki hala hislerimiz var