AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hiç sevgilim olmadı. .
Sık sık mesajlaşmak beni aşırı boğuyor bir saatten sonran
Aynen bir müddetten sonra sıkıyor hep aynı şeyler konuşuluyor sarmıyor biraz özlemekte fayda var : )
Reel de tanışacağın biri olmalı. Gün içerisinde fazla konuşmayacaksın ç. Buluştuğunda tadı çok daha güzel oluyor
Yüz yüze daha güzel kesinlikle mesajlaşma olsa da olur olmasa da olur sonuçta hayatında olduğunu biliyorsun yazmadı diye ayrılanlar bana sevmiyormuş gibi geliyor
herkes ilgi manyağı olmuş. Tabikide ver ama herkesin işi gücü var. Ayrıca zaten çok konuşmak bir süre sınra sıkar. Her şeyi tadında bırakmayı öğrenmeli insan
Yok ben ilgi manyağı değilim valla kendi kişisel alanım olsun keyif çatayım istiyorum karşı tarafa da karışmıyorum rahat olmak onun da hakkı hep bana hep bana olmaz
Da işte genelde böyle görmüyorum ki artık erkekler de daha fazla olmuş bu konuda :) neyse öyle yani
Devir değişti zaten hiç girmeyelim o mevzulara : D
Mesajlaşmayı keserek kendini özletmek ergenliktir bence
Ama sürekli sürekli konuşmak daha ergence değil mi?
Konuşacak şeyler bulunuyorsa bunun ergenlikle bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Ergenlik diye kastettiğim şey çocukluktu zaten. Olgun insanlar mesajlaşırken gününden, kendinden, ailesinden vs. Bahsediyorsa sıkça mesajlaşmanın hiç bir mahsuru yoktur
Anladım canım ama aynı şeyleri konuşmak sıkıyor ben genelde evdeyim sevgilim de çalışıyor yorgunluktan eve gelip direkt yatıyor mesajlarımız da günaydınla başlıyor napıyorsun nasıl gidiyor diye devam ediyor sonra bir kaç gün yazmadığı oluyor ben de yazmıyorum ve bu ilişkimizi köreltmiyor aksine konuşacak şeyler birikiyor daha çok konuşuyoruz özlem oluyor
Hiç böyle bir ilişkim olmadı valla ben her anımda konuşacak bir şey buluyorum. İkimiz müsait olmasak bile haberleşmeyi kesmiyoruz ne yaptın ettin yemek yedin mi aç mısın binlerce şey yani..
Cidden hiç olmadı mı geç yazdığı görüldü attığı falan
Genelde sevgili olduğum insanlar benim huyumu suyumu biliyor ki sevgili oluyoruz. Ben bilerek atılmayan görüldüye laf etmem, bilerek atıldıysa bırak yazmayı engellerim. Bunu bildiği için karşı taraf bunu yapmamaya özen gösteriyor zaten. Bende aynı şekilde yapıyorum. Geç yazma mevzusu ise değişebilir, işi vardır müsait değildir sorun etmem ama yazabilme şansı olmasına rağmen 2. plana atılmışsam aynı muameleyi gösteririm.
Anladım biraz sert ve kuralcı birisin mantık odaklı düşünüyorsun sevsen bile eyvallahın yok gibi ama güzel sevdim üzülmezsin sen
Her şeye eyvallah dediğim 1 ilişkim tek oldu. Ailemin bildiği ciddi bir ilişkiydi, ilk aşkımdı ama yarı yolda bıraktı. Sonra ne aşık oldum ne kimseye eyvallahım oldu :)
Aşkım gece gece üzdün bak ilkler unutulmuyor kapanmayan bir yarı gibi izi kalıyor ne demişler insan yaşamı boyunca bir kişiyi sever önceki ve sonrakiler birer arayış kaçış ya da aldanıştır
Olsun o yaralara sahip olmasak şimdiki insanlar olamazdık. Tecrübeler sayesinde kişilik oturtuyoruz. Ben memnunum yaşadığım her şeyden aslında bu devir nasıl biliyor musun? Kaçacaksın ki kovalanasın.
Tabi ki öyle her acı güçlendirir ama bir yandan da insanı yorar travma oluşturur güven zedeler heves bırakmaz o yüzden az yarayla bitirmek lazım yolu kaçma konusunda haklısın işte benim dediğim de o özletmek lazım biraz gizemli olmakta fayda var
Bilmem ki ben herkesi bir tutmuyorum. Geçmişte yaşadığım şeyler yüzünden hayatımdaki farklı bir insana aynı muameleyi sergilemiyorum genelde. Aşık olmam ama sevgiyi hak ediyorsa fazlasıyla veririm. İkisi bir değil. Birine kendimi özletmedim hiç her koşulda özlenilen insan oldum ilişkilerim anlattığım dışında hep iyi geçti ama sonrasında ben terk ettim. Umarım hayırlı ve bana katlanabilecek bir insan çıkar 😂
Bebeğim senin çok net çizgilerin var ya ben öyle değilim biraz duygusalım siyah ya da beyaz olmadım hiç hep grilerde yaşadım umut ettim hep belki olur dedim ve cidden oldu sabrettiğim zaman daha iyi sonuçlar alıyorum ve birine takılı kaldım mı yeni birine asla alışamıyorum burcun ne akrep ya da boğa mı? Öyle bir vibe aldım
Aslan burcuyum. Senin takıntı yaşama durumunu söyle özetleyebilirim (doğru olmayadabilir) genelde yaşadığımız sevgi eksikliği yüzünden sevgi arayışında oluruz ve bulunca da bırakmak istemeyiz. Bunun temel nedeni aileden geliyor... ailede yaşanan sorunlar ve sevgi eksikliğinin hissedilmesi ilişkilerde normalden fazla sevgi beklentisi ve bağlanma durumuna yol açıyor. Bu elde olan bir şey olmuyor ama kendini tanımak ve kendi sınırlarını belirliyebilmek geleceğin ve karakterin için önemlidir.
Aslan burcu arkadaşlarım olmuştu evet onlar da senin gibi gururluydu net konuşurdu ben Kova burcuyum hayatımı yoluna koyamıyorum valla ahaha ailemde sevgi gördüm ama sevgilimden gördüğüm kadar görmedim sevgilim daha samimi daha tatlı dilli daha sıcakkanlı ailemle aramda mesafe var saygı çok önemlidir bizim evde o yüzden biraz katı kurallarla yetiştim öyle yani
Ya karakterleri burç kalıplarına koymayı pek sevmiyorum aslında. Yani bir kişinin belli başlı karakteristik özellikleri burçla ilişkili değildir bence. 21 yaşındasın sanırım profiline baktım, yaşın küçük değil muhtemelen karakterin artık oturmaya başlamıştır ama hayattaki sorunları yoluna koymak bazen çook uzun da sürebilir biliyorsun her şey zaman alıyor. Sevgili ile ailenin verdiği sevgi normal şartlarda birkaç şey dışında aynı olmalı ama bizim kültürümüzde genelde sık karşılaşmıyorum böyle şeylerle. Aileler biraz daha eksik kalıyor ne yazık ki. Hayatın için endişe etme Allah izin verirse yolumuz daha uzun ve pes edecek kadar aciz değiliz tatlım
Burçların çoğu sallama zaten de arada bakıyorum aile konusunda katılıyorum keşke dediğin gibi olsa ama maalesef eski toprak insanlar böyle oluyor onlar da sevgi görmemiş bilmiyorlar öyle işte hakkımızda hayırlısı olsun inşallah olacağına varır her şey kaderimizde yazılı zaten bakalım bizi neler bekliyor 🙂
Haklısın bebek. Hayırlısı olsun inşallah
Hiç sevgilim olmadı, sevenim var sanıyordum oda fos çıktı
Geçmiş olsun üzücü
Aynen hayat tokatı attı işte, elin oğlu meğersem gönlünü eğlendirmek için peşime ciritler attı
Sevdiğim yok Ama olsaydı her gün konuşurdum mesajlaşıyorsun
Sevgili yok olsa da fazla özletmem ama sık boğaz da etmem
Tam kıvamında 👍
Her gün konuşuyorum. O yazmasa ben yazarım özlerim
Ne güzel mutluluğun daim olsun canım 🌸
Sağol canım darısı başına💞
genelde ariyorum