Anne olmak çok güzel bir duygu ama asla yaşayamayacağımı düşünüyorum niye olabilir?

:( etrafta ne baba olmak isteyen var ne de saygı sevgi isteyen eş. Sanırım Hollanda’ya gideceğim yoksa düzgün eş bulmam imkansız gibi bir şey
Anne olmak çok güzel bir duygu ama asla yaşayamayacağımı düşünüyorum niye olabilir?
Cevapla