benle evlenmek istediğini söylüyor. 6 aydir konusuyoruz. Yasi 31. Ben 26.
O kizi unutmusmudur
benle evlenmek istediğini söylüyor. 6 aydir konusuyoruz. Yasi 31. Ben 26.
O kizi unutmusmudur
En fazla güzelliğine tutulur güzelsin biraz. Bana pek güven vermedi 6 ayda ne oldu da hemen evlenmek ister insan. Ya güzelliğe takılan çok aptal aşık ya da sonunu düşünmeyen kahraman.
Biraz mi güzelim cok mu 😂 real olalim. Tatar kızıyım oz turkum yani. Güzelliğine hep yorum yapar. Yasi 31 . Çevremizde herkes evli. Yuvasını kurmak istiyor biran önce. Kendisi asker
Bende evlenmek istiyorum. Beni oturakli buluyor. Anlasiyoruz
Burç uyumu da olması lazım karakter uyumu da. 6 ayda birbirinizi ne kadar tanıdınız bide asker mesleği yaşadığı disiplinlik psikolojileri var mesleği gereği zor şartlar altında da olabilir iyi yerde de olabilir yani iyi günde kötü günde yanında olup ona destek olabilecek misin? Bide sen işin gereği yurt dışına çıkıyorsun sanırım oda bunu kabul edebilecek mi? Hani şöyle söyleyim sana ilişkilerde belli bir süre sonra garanticilik ve alışma psikolojisi devreye giriyor ondan sonra kıskançlık krizleri sahiplenme kısıtlama gibi şeyler oluyor öncelikle onda böyle şeyler var mı yok mu biraz öğrenmen keşfetmen tanıman lazım. Burç uyumu da yapalım ikinizin burcu nedir huyunuzu huyunuzu daha iyi biliriz
Cevap
13Cevap
Karaktersiz boş ver
O kadar güzelliğin varken neden eziyet ediyorsun kendine
Bana sor bana sor
Seviyorum iste
Benle evlenmek istediğini 7 24 ilgi var. Kafama takılan 7 sene once ilkini yaşadığı unideki sevgilisi. O kızdan daha guzelim. Qma kiz bakireligini buna verip baskasoyla evlenip çocuk yapmış. Ben bakireyim. Benle yasayamadigi kalan ilklerini ve daha ötesini yasadi. Umarim geçmişteki o kizi unutmuştur. Geçmiş takintiliyim
İlkler her zaman unutulmaz değildir
Bana aşık oldugu yalan ozaman. Evlenmek istemesi de. Kizi unuttum bacim o evli cocuklu diyor. Sana aşığım diyor. Ayrilayimmu
Bu belli olmaz kafasında bitirmemiş olabilir
Evlenmis kiz. 7 sene önce
Cocugu var
Ben daha guzelim
Farketmez ki ilkler unutulmaz asla
Ne yani benle cinsellik yaşarken o Kezban mi aklına gelcek
Gelebilir sende bir şeyler netleşmeden neden cinsellik yaşıyorsun
Sende yaşatırsın ilkini
Yasayamadigi kalan ilkelerinin cogunu benle yasadi. Ama o kizi unutmusmudur
Unutmuştur ösdem yattınıxçz memnun ettin ıcınde oyle bi kotu sey olmasın
7 sene geçmiş. Kizla 2 sene ayni evde kalmış uni zamani. O ara yasamis. Zaten çoğu şeyi yasamamis. Vajinal seks sak. Felan yaşamışlar. Benle cok sey yasadi. ya vajinal seks harici. bakireligimj sonra evlenince alcak
Due anlatma kdkckv kotu oluyorum olsun sen yinede kotu dusunme senin vajınal olmadıysa oral olmustur anal olmustur bunlarda güzel
anlattıysa bazı şeyleri umutmamıştır
Benim zorumla
İlkler zor unutulur
Asik olmasi evlenmek istemesi yalan benle ozaman
Evet...
hyrrr
Niyee unutmazmis. Bana aşkı yalan mi? Evlenmesin benle ozaman
yalan
Ilkler unutulmaz ama o sayfayi kapatmistir
Ya neyini unutmucak. Bazi ilkelerini benle yasadi ama yasayamadigi. O kızın adını unutmaz en fazla cinselliginu neden hatırlasın ben varken
Boş iş
ona sor bize değil
İlkler unutulmaz ki
Eeeee bana aşık olmasin ozaman yalan mi diyor
Niye aşık olmasın sevgi aşk anlamında bitmiştir zaten mesela sen ilk sevgilini hatırlamıyormusun ilk elini tutanı ilk öpeni
Hayir adini bilmiyorum bisey hissetmiyorum
Adini hat8rliyorum*
Ama hayatima giren herkesin
Onun hayatına tek o kiz girmis. Benim milyon erkek
İlk cinselliği onunla yaşamışsa unutmaz
Tek vajinal ve bi kac sevisme. Benle vajinal seks harici. Her boku yasadik. Yasayamadigi ilkelerini benle yasadi
Adini unutmaz. Ama ona bisey hissetmediğini miladinin ben oldugumu diyir
bir şey hissetmeye hissetmiyordur zaten ama çoğu şeyi senle yaşadıysa öyle diyorsun seviyordur seni
6 ay erken değil mi
Yasin geçiyor. Onunda geçiyor. Eski sevgilisi gibi 2 yil 5 yil uzatmam ben evleneceksen evlensin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?