Sevgilimle ciddi düşünüyoruz, hata 5-6 ay sonra nasipse nişanımız var. Ve buna rağmen beni asla ailesi ile bir tutmuyor sizce ilerleyen zamanlarda evlendiğimiz de ailesi yerine koyar mı? biliyorum, bir kişi gelip bunca zamandır seni yetiştiren insanları onla bir tutamasın, evet, ama ilerleyen zamanlarda bu böyle devam ederse çok sıkıntı çekeceğimizi düşünüyorum. N
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır ailesinin yerine koymaz
Şahsen ailesini hep ön planda tutması biraz evlilikte sorun cikabilir. Ama nasıl bir davranış sergiliyor onu da yazsaydın keşke.
Mesela sevgilim şu an eğitimde orada sadece tuşlu telefon kullanabiliyor, ve beni haftada 2 3kez arıyor, ve sadece bana özel mi böyle az araması diye merak edip ailenle mi daha sık konuşuyorsun benimle mi diye sordum, oda tabiki ailemle dedi bu cevapta ilişkimizi sorgulamama sebep oldu..
anakuzusuysa evlenme. deli eder seni. sürekli ailesinin yanına gider. evinize karışırlar. birde evleriniz yakın olur sa daha kötü
Off anne kuzusu :( küçük çocuk olduğu içinde baya şımarmışlar, ama şöyle bir avantajım var ailelerle aynı şehirde yaşamayacağız çünkü görev yapacağı yer başka şehirde olmak zorunda :)
başka şehirde olacaksınız o iyi :) bırak kuzu olsun. sonra senin kuzun olur. onlar hep bir kadının kuzusu olmayı isterler
başka şehirde olmanız avantaj değil aksine dezavantaj:) aynı şehirde olsanız en fazla akşam yemeğine kahvaltıya gider gelirsiniz arada 1-2 gün kalırsınız. ama il dışında olunca her oğluşunu özlediğinde çantasını toplayıp çatt diye evine gelecekler:) il dışı olduğu için de en az 1 hafta kalırlar. ya da sizin tatiliniz olduğunda eşin önce ailesinin yanına gitmek isteyecek, gidip orada kalmanız gerekecek. benim eşim de annesine çok bağlı ama evlilik sürecinde annesini asla bir konuya dahil etmedi. annesi tek bide, babası vefat etmiş. kadın zaten çok tatlı biri. eşimin ona değer vermesi benim de hoşuma gidiyor her zaman yanında olalım ben de çok isterim. ama eşim herşeyden önemli olanın bizim ilişkimiz olduğunun farkında o yüzden önceliği benim, bunu fazlasıyla bana yaşatıyor. böyle de olmalı zaten. anne baş tacı evet ama evlendiysen artık önceliğin eşin olmalı yoksa aile olamazsınız
@Oyuncakçıkız :) evet senin söylediklerin de doğru ama yılda bir kaç gün katlanmak zor gelmeyebilir ama sürekli yakın olmak haftada bir iki gün görüşmek iyi gelmeyecektir. senin eşin herşeyden önce sen geldiğinin farkında. erkeklerin çoğu evli olduğunu evde bir eşlerinin bile farkında değil. sen şanslı olanlardansın
sen de haklı olabilirsin ama şöyle düşün:) yılda bir kaç gün diyorsun ama o birkaç gün olmaz bu bir :D, yılda bir kaç sefer geldiklerini düşün. şimdi aynı evde yaşamakla haftada 1 yemeğe gitmek çok farklı bence. yemeğe gittiğinde özel alanına müdahale edemez. ama 1 hafta boyunca aynı evdesin eşyalarına, temizliğine, düzenine herşeyine laf edebilir karışabilir. fazla yakınlık iyi değildir. haftada 1 yemeğe gitmek keyifli bile :D evde yemek yoksa ohh ne güzel hazır yemek valla. evinde kalmaya gelse nasıl hizmet edeceğini şaşırırsın, her hareketin batar. şahsi düşüncem tamamen
@Oyuncakçıkız :) bence uzakta olsunlar :) o sınır korunmayabilir , senin kocan anakuzusu değil :) ama bu hanımefendinin eşi anakuzusu. senin ki ideal sınırlarda mesafe koyabilen biri :) evet İstanbul'da ya da büyük şehirde iseniz ve sende çalışıyorsan yemeklerini yemek iyi olabilir :)
işte anakuzusu bir adam anasından çok uzun süre ayrı kalamaaağğzzz :D hele bu yaşa kadar hiç ayrı yaşamadılarsa yandı bu kızcağız anası çıkmaz o evden :D. kadının işi yok gücü yok, çıkar çıkar gelir artık :D
@Oyuncakçıkız :) aynı şehirde olursa oğlunun evinde yatar o kadın :) geliiiiiin bu gün ne yemek yaptığ gızz der çıkıp gelir. uyutmaz bile. hatta çağırıp evini bile temizletir
Ya aşırı gözümü korkutunuz şu an 😶
ahahah yok deve :D :D çalışan biriyse eğer gelin kızımız kimse ondan temizlik, yemek neyim isteyemez de :D üf böyle kocayı al paket yap anasının kucağına ver gitsin ya valla darlandım :D
@Oyuncakçıkız anakuzu olan erkeğin anası yapışkan olur. oğlunu gelinden kıskanır.
son kararım ayrı şehirde olsunlar :)
bence adamı al karşına güzelce konuş. ben öyle yapmıştım. bak evlendikten sonra şunu bunu şöyle bi durumda kalmayı istemem. hiçbir zaman beni ailene ezdirmeyeceksin, evlendikten sonra aileyle bir mesafe olmalı sen her zaman görebilirsin anneni babanı ama beni zorlayamazsın, o da aynı şekilde senin ailenle görüşmek zorunda değil zaten. ilişkilerde bu tarz şeyleri açık açık konuşursanız en azından evlenmeden tavrını koymuş olursun. evlendikten sonra uuu kaknem gelin aramızı açıyo derler, evlenince değişti derler
@Oyuncakçıkız Senin eşin zaten bilinçliymiş. bununki ana kuzusu. he hız söz der.
evlenince de aşkımcım ama oda annecim der mız mızlanır. o sözlere güvenilmezz :)
sözünü tutmamak başlı başına bir ayrılık sebebidir aha bu cümleyi de konuşmanın sonuna eklerse tamamdır :D kocamı bir kez daha sevdim ya canım kocam akşam gidim de sarıliim
@Oyuncakçıkız daha çok sev onu :) hatta mesaj at şimdi ona. aynada bir gülüşünü çekip gönder. çok özledim de. mutlu olsun :) şanslı adam
Sen ailesi değilsin ki şu an bir tutsun evlenince ailesi olacaksın
Annesine çok bağlı beni çok yoracak gibi hissediyorum :(
bu sıkıntı çıkarır sana terk et gitsin daha değer veren biriyle ol
Fazla ailesine düşkün erkek çekilmez her şey dozunda gerek ki bence sana bu durumu hissettirmeyecek kadar aynı görmesi gerekiyor. Ve senin kırıldığının farkında bile değilse vay haline.
Evlenince, öncelik siz olmalısınız.. ailesini ihmal etmesin ama öncelik siz olursunuz ailesi sizsinizdir
Aile her şeydir ön planda tutması normal.
Ama bende ailesi olacağım.. banada öncelikler tanıması gerekmez mi?
Ne gibi öncelikler istiyosunuz tüm zamanımızı size harcamaktan başka ne istiyosunuz? 😂
Tüm zamanı değil en azından bir iki saatini ayırabilir
en başta nasılsa sonra da aynı olur
Doğru olanı yapıyor
Ama bu beni kırıyor
İlişkiniz ne zamandan beri var
Nereden baksan 5 ay oldu, kısa bi süre ama şöyleki aileler önceden tanışıyordu, baya öncemiz var, sadece biz sonradan tanıştık, hata şöyle söyleyim, annem sevgilim bebeken kucağına dahi almış.
Eğer şimdiden bunun sorun etmeye başlarsan ileride sen çok üzülür sün bu aslında sevgilini aile düşkün olması ileride sana az sonra daha iyi yaklaşacağını bir göstergesidir
Nasıl yani, iyi bişey mi söyledin şimdi, kötü bişey mi?
Deri hayatın için iyi... Evcimen Bir erkek oluyor sana daha iyi yaklaşır senin onun ailesine olan yaklaşımında iyiyse bu sana hayranlık oluşturur
Neden olmasın