Neden bir erkeğe ilk mesajı ben attığımda, erkekler bunu sorguluyor?

Hesabımı fake zannettikleri ićin mi sanırsam kimse yazmıyor. O yüzden ben yazıyorum. Yazdıklarım da inandıktan sonra konuşmaya devam etmek istiyor anlamıyorum ben kimseyle konuşamam mı neden tepki alıyorum.
Neden bir erkeğe ilk mesajı ben attığımda, erkekler bunu sorguluyor?
Cevapla