Arkadaşlar ikna etmeye çalışan erkeğe karşı görüşleriniz?

Merhaba. Arkadaşlar ben bir markette askerle tanışmıştım. Arkamdan gelip benden tel ya da ınsgramımı istemişti. Bende ınsgramımı vermiştim. Bana evlenip boşandığını söyledi. İkinci buluşmamızda arabada fiziksel taciz yaptı. Beni eve bırak dedim. Eve geldiğimde engelledim. Sahte fake almış bana halen evli olduğunu söyledi.3 yaşında çocuğu varmış. Gizlice görüşelim filan diye şeyler söyledi. Ve onunla görüştüğümüzün akşamı başka bir araba yolumu kesti. Kendini jandarma personeliyim diye tanıttı. Sizi eve bırakıyım dedi. Bende hayır dedim. Bu kişiyide o gece görünce şüphelendim. Arkadaşı kesin dedim. Tesadüf olamaz dedim. Arkadaşlar ikinci kişiyle dün yine karşılaştık. Bana yeminleri ediyor kuranı açtı telden birinci görüştüğüm kişinin ismini vermiştim öyle birini yemin ederim tanımıyorum dedi. Dün bir yerde oturduk akşam. Çok ikna edici. Seni arabayla eve bırakıyım bir kere güven bana dedi. Bende hayır dedim arkadaşlar. Sizce bu ikinci kişi tesadüf mü?

Arkadaşlar ikna etmeye çalışan erkeğe karşı görüşleriniz?
Cevapla