20 yaşındayım bu yaşa kadar hiç sevgilim olmadı bu yıl üniversiteye gidicem orada olur mu?

üniversitede sevgilim olur mu yoksa kızlar çok egolu olduğu için bulamazmıyım sizce bu yaştan sonra kızlardan yana umudumu kesmelimiyim
20 yaşındayım bu yaşa kadar hiç sevgilim olmadı bu yıl üniversiteye gidicem orada olur mu?
Cevapla