Ortalama tipte bir kızım fakat çok ciddi ve soğuğum. bir ilişkim olsun istiyorum. Tanışma uygulamasına girmek hata mı olur?

Kim beni tanısa, tanıdığında korktuğunu söylüyor. Egolu ve kendini beğenmiş, soğuk, sinirli bi tipmişim. Sonradan anlıyorlar 🥲 ben yalnızlığa mahkum muyum

Ortalama tipte bir kızım fakat çok ciddi ve soğuğum. bir ilişkim olsun istiyorum. Tanışma uygulamasına girmek hata mı olur?
Cevapla