Ben 21 yaşındayım sevgilim 32 yaşında. Yaş farkı normal mi

merhabalar, ben 21 yaşındayım sevgilim 32 yaşında ve çok güzel giden bir ilişkimiz var. birbirimizden beklentilerimiz olduğunu düşünebilirsiniz doğal olarak fakat ne benim maddi bir beklentim var ne de onun başka türlü. çok güzel anlaşıyoruz oturup saatlerce sohbet edebiliyoruz ve bundan keyif alıyoruz. Sadece bugün 20 yaşındaki kızın 32 yaşındaki adamla ne işi olabilir gibi bir söze tanıklık ettim ve üzerine fazlaca düşünmeye başladım. sanki vicdani bir rahatsızlık çekiyor gibiyim ama bundan önce bunlara bu kadar takılmamıştık ya da hissetmemiştik. sizler ne düşünüyorsunuz teşekkür ederim şimdiden

Ben 21 yaşındayım sevgilim 32 yaşında. Yaş farkı normal mi
Cevapla