nasıldır bu burçların uyumu evlenirler mi?
ikizler erkeği karakterini anlatır mısınız?
kötüleyecekler yazmasın o dengesizse ben daha dengesizim

nasıldır bu burçların uyumu evlenirler mi?
ikizler erkeği karakterini anlatır mısınız?
kötüleyecekler yazmasın o dengesizse ben daha dengesizim

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
felaketlere yol açar bu ilişki
neden?
ne bilim burçlara inanan buna da inanır herhalde
ben ikizlerim ama burçlara göre hayat yaşayan insanları gördükçe şükrediyorum
jsjdbsajbsajf şükür şükür şükür
burçlara göre yaşamıyorum sadece onunla ilgili olan her şeyi her yolu denemek hoşuma gidiyor
yoksa bir insana burca göre muamele yapmam ya da satürn bugün geri gidiyor yok jüpiter horon tepiyor falan beni ilgilendirmiyor.
anlıyorum o zaman dene bakalım önemli olan aranızdaki muhabbet yani mutluluklar
teşekkürler
Geceyarısına kadar.
neden ki?
İkizleriz, sürpriz yumurta 1 dk sonrası.
ben severim sürpriz yumurta içinde hep hediyeler saklı olur
Ama çikolatamız bozuk, miden bozulur
bir süre sonra alışır bünyem
Çok kıskanırsın ama haberin olsun
günün sonunda benim yanıma geliyorsa sorun yok ayrıca deccal değil ya bu erkekler bir kalpleri var mutlaka severler birini ve eğer beni sevdiğini biliyorsam benim için sorun değil
Kalp mi? O ne ola ki
ya yapma işte hiç mi kimseyi sevmedin bu zamana kadar?
Nope.
peki birine karşı bir çekim vs de mi hissetmedin gözlerini alamadığın biri olmadı mı ya da sürekli aklına gelen gece yatmadan önce düşündüğün biri dürüst ol kalpsiz ve soğuk adamı oynama bana mecnun gibi bir aşık olmamışsındır tabi kimse olmamıştır hatta mecnun bile belki ama mutlaka ufak da olsa bir şeyler hissettiğin biri olmuştur kontrol edemezsin bunu bir kere hormon bu temelinde üreme içgüdüsü barındıran bir şey nasıl yok hissetmedin hormonsuz musun sen?
Duygular psikolojik, bahsettiğin üreme içgüdüsü temelli hormonlar fiziksel şeylerdir.
Evet güzel bulduğum tabiki oldu aklıma takılıp kalmadı.
Duygusuz adamı oynamıyorum, hormonsuz da değilim
duygular psikolojik derken? kontrol edemiyoruz sonuçta psikolojik deyip bir kenara atmak saçma değil mi? sanki isteyerek aşık oluyormuşuz gibi ya da gerçekten de öyledir sevgi eksikliğini bir yerden gidermeye çalışıyoruzdur ya da tamamen hormonları masumlaştırmaya çalışıyoruzdur o da
olabilir bilmiyorum şimdi bunun farkındalığını yaşamak istemiyorum
peki madem böyle bir insansın sen bay safi mantık
neler yaparsın mesela neler mutlu eder seni ilgini çeker?
Kariyerim, sporum, ailem ve arkadaşlarım vs mutlu olacağım sürüsüne bereket başlık var.
Mutlu olmayı neden bu kadar yüzeyselleştiriyor biriyle duygusal bağ kurmakla bu denli özdeşleştiriyorsun ki anlamadım
mutluluğu bu konuyla bağdaştırdığımı nereden çıkardın ki? öyle bir şey söylemedim. biriyle duygusal bağ kurmanın mutluluk getirdiği nerede görülmüş? sadece hiç birini sevmedim aklıma dahi takılan birisi olmadı deyince merak ettim nasıl biri olduğunu yoksa hayatı bu kadar sığ algılayan biri değilim bir ilişkim dahi olmadı ama yine de hoşlandığım birileri oldu bu yüzden garip geldi neyse saçma canım burç sorusundan nereye geldim iyi geceler sana
İyi geceler.
Yazdıklarım kırmış/üzmüşse kusura bakma, bunu asla istemem.
kırıldım ama merak etme sorun bende
Kusura bakma gerçekten 🙏
Yazdığım her şey benim özelimdedir.
tabi sorun değil dediğim gibi sorun bende fazla hassasım
yine de umarım o farklıdır