Bir zamanlar çok sevdiğiniz ama kalbini kırdığınız birisi sizi cok uzun zamandır seviyor, napardınız?

Kızla ayrıldık yaklasık 10 ay oluyor. Beni hala seviyor, bana yaptığı playlist vardı silmemis, onunla ilk tanıştığımızda aldığım şeyi atmamıs, saklıyor, takıyor hep.
O biraz kapalı bir kızdı, benim de çevrem coktu. Dısarı cıkıyordum eve geç geliyordum alkol falan.. Bir sürü kadınla düştüm kalktım, o benden baskasıyla yatağa girmemisti.
Eski sevgililerimle arkadaştım, bazılarıyla görüşüyordum. Birkaç yalanımı yakaladı. Ama asla aldatma yoktu ortada. Bir gün kavga ettik, ben böyleyim, mutluyum. Beğenmiyorsan s*ktir olup gidersin diye üzerine yürüdüm bağırdım ona.

Annemlere yediğim bokları anlatıp ayrıldı benden. Çok pis işlere bulaşmıştım. Ailemle aramı bozdu. Nefret ettim ben de ondan. Ayrıldıktan sonra doğum günümde aradı açmadım. Yaşananlar için özür dilemek istediğini yazmış doğum günümü kutlamış. Engelledim onu. Başka kızlarla takıldım gözüne soktum bilerek. Ama tüm bunlara rağmen hala seviyor beni. Üzülüyorum ben de seviyor olmasından. Neden böyle yapıyor? Napabilirim bu durum için

Bir zamanlar çok sevdiğiniz ama kalbini kırdığınız birisi sizi cok uzun zamandır seviyor, napardınız?
Cevapla