Bugün benim doğum günüm ve beklediğim kişiden tebrik mesajı gelmedi... siz olsanız napardınız?

yüzünü vurarak hatırlatır mısınız yoksa susar tepki mi gösterirdiniz?
Bugün benim doğum günüm ve beklediğim kişiden tebrik mesajı gelmedi... siz olsanız napardınız?
Cevapla