İki nişan yaptım yine de tanışmak ister miydiniz?

Geçmişte iki nişan yapmış biriyim 25 yaşındayım. İlk nişanlandığım görücü usulü ile oldu o yaşlarda daha tam olgun değildim ve kolay manipüle ediliyordum ailem de çok istiyordu onları çok iyi biliyorlardı ta ki nişan yapana kadar gerçek yüzleri ortaya çıktı ki zaten nişan yapmanın amacı da bu, birbirimizi evlenmeden önce daha iyi tanımak. Bitirmek çok zor oldu ama şükür bitirebilirim çok fazla tehdit ediliyordu bana ve taciz maalesef. Neyse sonra ikinci nişanı çok severek yaptım aşıktım ama oda olmadı beni yarı yolda bıraktı hayırlısı da buymuş. Sizlerin de fikrini merak ediyorum hani bi kız iki nişan yaptı ise yine de tanışır mıydınız ciddi bi ilişki için, evlilik için? Yoksa istemez veya güvenmez misiniz
İki nişan yaptım yine de tanışmak ister miydiniz?
Cevapla