Kadınlara bu kadar fazla gereksiz yere hak verilecekse neden evleneyim evlenenleri de low iq olarak görüyorum bu arada?

herhangi bir sebepten boşansa nafakası var erkeğin malının yarısına çökme var nafakayı gidip başka adamlarla yeme var ama evlenmesen saygısızlık yaptığı an kapının önüne koyarsın hiçbir şey de alamaz haksız mıyım? sırf bir delik için dünyanın parasını harcamaya değer mi daha bunun evliliği var

Kadınlara bu kadar fazla gereksiz yere hak verilecekse neden evleneyim evlenenleri de low iq olarak görüyorum bu arada?
Cevapla