Beni aç bırakıp nişanlım kendisi köfte yemeye gidiyor ve bana kızıyor sizce ben haklı değil miyim sitemimde?

Nişanlımla gezmeye gittik saat 4 gibi ve hiçbir şey yemedik bana aç mısın dedi bende yani evet biraz dedim bana ödetmiyor bu yüzden bende açım demeye çekiniyorum neyse sonra yemedik bana yemek yemeye gidelim mi dedi tam eve döneceğimiz vakit bende eve gidiyorum artık gerek yok dedim sonra eve gittim bana foto attı köftecide hiç böyle yapmazdı yerdik giderdik ben şok oldum çünkü aşırı acıkmıştım abim falan dedi aç mı geldin falan bu beni bırakıp yemeye gitmiş bide bana kendi fotosunu atıyor nerdesin dedim köftecideyim dedi ağzıma geleni saydım beni bırakıp yemek yemeye mi gidiyorsun falan dedim istemez param var kendim öderim dedim açım bile diyemiyorum ödetmedği için yaptığı ayıp sonra dedi işte evleneceğim kadından kağıt parçasını mı sakıncam yazıklar olsun yer bulamadım ondan sonra sohbet edince unuttuk sana gidelim dedim gidelim deseydin eve seni bırakmadan yeyip bırakacaktım evde yerim dedin dedi ne alaka abi eve gelmişim yemek yemeye mi gidicem saat 4 den saat 10 a kadar aç durdum gidip kendi köfteviue gitmiş ayıp senin bu yaptığın bana kendimi kötü hissettirdin dedim yazıklr olsun ne zaman para lafı yaptım sana dedi tanıyamadın mı beni falan dedi ama aşırı üzücü baya uzun yazı yazmış sitemli yazıklar olsun diye yabancı insana anlat bunu seni ayıplar dedim hatta anlatamazsın utanç verici senim şu yaptığın dedim kaç saat aç kaldım gidip kendin yedin dedim bir şey istemiyorum senden dedim yaptığın kırıcı dedim işte sen şöyle dedin bilmem ne diyor bahane geliyor hepsi bana anneme anlatsam çocuktan soğur yazık der belki düşünmedi düşünse gidip bana köftevideyim yazmaz slk düşünce yazmaz bari yazmada kötü gösterme kendini kötülük yok belkide içinde

Beni aç bırakıp nişanlım kendisi köfte yemeye gidiyor ve bana kızıyor sizce ben haklı değil miyim sitemimde?
Cevapla