Konuşma tarzına bak o kadar itici ki tipik aşiret çocuğu ben sinir oldum mesajları okurken böyle birisi sana daha sevgiliyken böyle davranıyor evlendikten sonra neler yapar sen bir düşün istersen.
canım sana şimdi şunu söyliyim eğer içinde ufacık bir de böyle bir korku varsa şu an bu ilişkiyi devam ettirmenin hiçbir anlamı yok eminim ki hak etmiyorsun bunları çünkü çok tatlı cevaplar vermişsin kendine yazık etme başlangıçta böyle olan bir insanın nerelere gelebileceğini az çok tahmin edebiliyorsundur benim söylememe bile gerek yok bunlar psikolojik şiddet yapar belki devamı da olabilir sen yılanın başını küçükkrn ez
Senin kullandığın emojiler beni bi rahstsız etti. Eziklene eziklene uyarılmaz böyle durumlar. Çizgini net çekeceksin böyle emir verme ama 😥 diyip eziklenirsen daha çok diklenir bu embesiller.
Bana biri böyle davrancak, onu çıktığı yere geri sokarım. Böyle tiplerden uzak durun, sus dediğinde suscakmışsın, k*duğumun adamcık ağızlısı. Şu an hayatında dahi olmamalı bu dağ ayısı.
@Filbocegi001 İyi çocuktu ama kendini bişey sanıyodu aşağılık kompleksliydi biraz. Herkese dayılık yapıyodu ama dayağı yiyip oturuyordu hatta sinirinden kaç defa ağlamıştı. insan üzülüyor da öyle olunca
@Filbocegi001 almanyadan gelmişti askerlik yapmaya. Orada italyanlardan oluşan çetelerle takılmış biraz. sanırım dayılığı ordan geliyordu. Bir kere 3 kişiye saydırdığımı ve üzerlerine yürüdüğümü gördü benim üst devreydiler tabi kararlı oldugumu görünce bişey yapamayıp gittiler beni devrelerine şikayet ettiler, kavgadan sonra yanıma gelip senle biz askerden sonra herşeyi yaparız diyordu hjhjh beni de çete arkadaşlarına katacaktı sanırım.