İlk günden eve çağıran atmaya çalışan erkek hakkında yorumlarınız?

merhaba. Size bir askerin beni kandırdığı söylemiştim. Bana ilkten boşandığını söylemişti. Üçüncü buluşmadan sonra evli olduğunu söyledi. Görüşmeyi gizli tutalım filan demişti. Bir de çocuğu varmış. Hatta buluştuğumuz günün akşamı başka bir araba kendini jandarma personeliyim sizi evinize bırakayım demişti. Bende hayır dedim. Büyük ihtimal arkadaşı. Sizce de öyle değil mi arkadaşlar? Tesadüf olamaz. Dün gece yürüyüşe çıkmıştım. Peşimde yine ikinci olan kişi. Çok ikna edici arkadaşlar. Yürürken konuştuk. Hatta ben ismini vererek böyle bir arkadaşınızı tanıyor musunuz dedim. Hayır öyle isimde birini duymadım dedi. Tesadüf olamaz dedim. Bence tesadüf dedi bana. Konuştuk arkadaşlar. Yalan söylüyor bence. Sizce birbirlerini tanıyorlar mı arkadaşlar? İkinci olan kişi bana Maraş lı olduğunu filan söyledi. Depremden kadın cesedi çıkarmış. Bir de onun cenazesini yıkamış. Onu anlatıyor. Gösteriyor bir de. Tam sapık dedim içimden. Bana kendi evinde bakır kaplar var onu anlatıyor. Bir de avukat kişiyle beraber aynı evde 5 yıldır kalıyorlarmış. Ayrılmış bundan. Hiç inanmadım. Evinin güzel manzarasını anlatıyor. Belkide birinci ilk görüştüğüm kişide evde. Sinir oldum arkadaşlar. Bunlar ikisi birlik olup bana oyun oynamaya çalıştılar.

İlk günden eve çağıran atmaya çalışan erkek hakkında yorumlarınız?
Cevapla