göz göze gelmek istiyor gibiydi 2 kere yaptı
Sadece basit bir soru. Bende çalıştığım olmuştu ama Yaşıtım veya biraz büyük kızlara bakamıyorum asla nedense... Mağaza dan çalışıyordu.
göz göze gelmek istiyor gibiydi 2 kere yaptı
Sadece basit bir soru. Bende çalıştığım olmuştu ama Yaşıtım veya biraz büyük kızlara bakamıyorum asla nedense... Mağaza dan çalışıyordu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bakması hoşlanıyor anlamına gelmez, şimdiki gençler kafasını çevirse neden çevirdi hoşlanıyor mu diye soruyorsunuz, bile isteye bakmak istedi belkide normal yani bunlar 😅
ama bir kızın bakması ile erkeğin aynı değildir. Gerçi şimdiki kızlarda işinde
:D kendimi değerli hissetmek istedim belki niye kırdın beni. d
Bunu hissetmek istiyorsan demekki kızdan hoşlanıyorsun 🙂
bir daha asla göremeyeceğim konuşamayacağım kızla evet. d
Dünya küçüktür bir gün karşılaşırsınız
kader yazdıysa olur diyorsun
Nasip 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=EW8IclUpodo
😂😂😂😂
üfff çok kötü bir şey ama
Potansiyeli harcadın belki de 40 yıllık eşim olucak kişiydi paralel evrende
ahahah :D
Dereyi görmeden paçayı mı sıvadın 🤣🤣🤣 iki kelam etmemişsiniz bile 😃
sus len ehehe :D
inadına bakıyordur:)
kayıp kardeşi felan benzetmesin beni. D
hayır:))
Peki diyelim ki ihtimaller arasında en iyisi olarak beni beğendi güzel buldu ne olabilir ki :D
2 kere yüzüme baktı böyle ben asla bakamıyorum...
%1 ihtimal. d
Belkide intikam duygusu var
Belki inatlaşıyor kendinçe
Anlatamıyorum ama bende ona bakıyorum artık dik dik ve onu istemiyorum
Yani bilemezsin
Ben seviyorum ama istemiyorum misal
Kafasından ne geçtiğini bilmezsin
La tanımıyorum kızı mağzada çalışıyor. d ama resmen süzdü beni belki de ben büyütüyorum keşke ne düşündüğünü bilsek öyle işte
boş ver 😉
neden. d belki geleceğimde ki eş o bilemeyiz kelebek etkisi...
ama güzel kızdı :)
Belkide kaç erkeğe bakıyordur öyle günde boşverlerim
boş ver kanka:)!
Ben misal sevdiğim beni fakir sandığı için olmadığımızı 100% biliyorum
insanları tanımadan çözemezsin
Öyle bir insanla düşüncesi olucaksa asla olmam bu işler gönül işidir.
Yarın EN zengini de olsam yanımda olan En fakiri olsam da yanımda olanı isterim
Her anlamda... Maddi manevi öyle kafa yapsında ki biri görüntüsü önemi de yok...
Aynen öyle :)
Onun 0 parsı varken bile ben onu hep sevmiştim ama Allah büyük işte
Şimdi gelse arkama bakmam giderim
öyle de nasıl tanıyacaksın ki mesela konuşmak isterdim ama ne söyleyeceğim o adım ilk adım zor illa bir şey olmasına gerek yok arkadaş ta olabiliriz...
Belli bir maksadım da yok.
boş ver salağın tekiymiş kurtulduğuna şükret sen...
Aynen :) hayatı anladım artık;)