Arkadaslar hdp liyim ve sevgilim zafer partili? Birbirimizi seviyoruz ama bu ilişki yürür mü? Ciddi cevap verin?

Öncelikle bu siteye böyle sacmasapan bir sey sormak icin kaydolacağımı düsünmezdim. Saka falan değil soru gercek hayatta herkes dalgaya alıyor cunku. Siyasette ne kadar zıt oldugumuzu anlamanız icin parti ismi verdim. Aslında ben her görüsten insanla arkadas olurum kimseye de ön yargılı asla yaklasmam ama sonucta bir iliski icindeyken belli baslı noktalarda hayata benzer bakmak gerekiyor. Siyaset konusurken savas cıkıyor ama onun dısında cok cok iyi anlasıyoruz. Siyaset yüzünden kavga ettiğimiz cok oluyor ama sonra hicbir sey olmamıs gibi hayatımıza devam ediyoruz yani garip biraz. Sizce bu iliski yürür mü yoksa eninde sonunda ikimiz de üzülür müyüz?

Güncellemeler
+1 yıl
Normalde de yürür diyen kimse olmadı ama o da ayrılmak istemiyor ben de böyle bir seyden dolayı nasıl ayrılacağız ki? 2 yıllık iliskimiz bu arada.
Arkadaslar hdp liyim ve sevgilim zafer partili? Birbirimizi seviyoruz ama bu ilişki yürür mü? Ciddi cevap verin?
Cevapla