Flörtümün biosunda birini özlemek anlamına gelen 'saudade' yazıyor. Sildirmeli miyim sizce?

Flörtümün biosunda birini özlemek anlamına gelen saudade yazıyor. Sildirmeli miyim sizce?

flörtümün biosunda saudade yazıyor. sizce silmesini isteyeyim mi?

Flörtümün biosunda birini özlemek anlamına gelen 'saudade' yazıyor. Sildirmeli miyim sizce?
Cevapla