Sen keşfedebildin mi?
Başarıya giden ilk adım, sevdiğiniz şeyin ne olduğunu keşfedip bunu yapmaktır. Sen keşfedebildin mi?
Sen keşfedebildin mi?

Günaydın merhaba, evet kesinlikle doğru bence de. insan bir şeyi başarmak için bence ilk önce ne istediğini yani sevdiği şeyi bulmalı. ben şimdiye kadar bunu yapamadım maalesef. yani sevdiğim şeyin ne olduğunu ve neler istediğimi biliyorum tabi ki de. ama bunları başarabilecek kadar şanslı değilim hayatımda maalesef.. ama hiç bir zaman da vaz geçmiyorum çünkü ne zaman yaklaştığımızı bile bilemeyiz bazen hedefimize çok az kalmıştır ama insan umutsuz olur ve tam başaracakken vaz geçebilir. bu gibi anlarda ben devam ediyorum başarmak için.. mesela Sevdiğiniz bir konu veya faaliyet üzerinde çalışmak, yaratıcılığınızı ve yenilikçi düşünme yeteneğinizi artırabilir. Sevdiğiniz bir şeyi yaparken karşılaştığınız engelleri aşmak daha kolaydır çünkü motivasyonunuz yüksektir. ama maalesef her zaman herkesin sevdiği şeyi yapabilmesi mümkün olmayabilir. Hayatın bazı gerçekleri ve sorumlulukları vardır. Örneğin, finansal ihtiyaçlar veya aile sorumlulukları, bazen sevdiğiniz şeyin önüne geçebilir. Bu yüzden dengeyi sağlamak ve sevdiğiniz şeyleri hayatınıza dahil etmeye çalışmak önemlidir.
Merhaba,
Evet katılıyorum, Başarıya giden ilk adım, sevdiğimiz şeyin ne olduğunu keşfedip, onun için çalışmak çabalamaktır!
Bir şeyler içten gelmeli, gönüllü olmalı, severek yapmalıyız, yaptığımız her ne ise, mesela sevmediğimiz bir işte, gönülsüz yapılan bir işte başarılı olamayız! 😅
Küçükken keşfetmiştim ve yıllardır yapıyorum 😅
Ben keşfettim ve yaptım ancak uzun yıllar emek verdikten sonra sevdiğim şeyde başarılı değilmişim. Bu da şimdiki zamanı benim için çekilmez yaptı.
Cevap
18Cevap
Başarıya giden ilk adım para kazanmaktır ikinci adım ise daha çok para kazanmaktır. Üçüncü adımı da siz tahmin edin.
👏👏👏
Merhabalar, her sevdiğiniz şeyi yapmak sizi başarıya ulaştırmaz. Başarıya giden ilk adım, doğru yolda attığınız ilk adımdır.
Aslında sevdiğimiz birşeyi bulmaktan çok ne istediğimize odaklanmak gerekiyor sevmediğimiz ama başarıya bizi götürecek işlerde var
Seversen, severek yaparsan başarırsın. Sevmesen bile, başarmak istiyorsan sevmeye çalışmalısın.
Bu arada benim adım da tugce 💅
Doğru önce hedef sonra o yolu yürüyecek cesaret. Ve sevgimiz
Evet. Geç kaldım. Şartlarım elvermedi. Şimdi yaş geçti. Hırsım, çok fazla bir beklentim yok artık...
Öncelikle kendinize guveninp yapabileceklerinizi kesfediniz.
Çok doğru. Ve engeller çıkınca onlardan yılmamak diye ekleyebiliriz.
İmkanlar dahilinde tabi ki imkanın yoksa neyi seversen sev hikaye
Soruyu anlayamadık ki
Tabii severek yapman her zaman en iyisi
Sabah sabah slogan da gördük çok şükür
Dogru
İşte o her sevdiğin şey yapılmıyor
Tutkulu bir şekilde yapmaktır.
Başarı isteğe bağlı bir zaferdir.
Başarıya giden yol azim çaba ve sabır
Soru biçiminde olmayan paylaşım
Sorunun devamı ne anlamadım
Birşeyi başarmak istiyorsan önce neyi severek yaptığını bulmalısın diyor bu şekilde başarıya daha kolay ulaşırsın demek istiyor
Seks hocamm seks severimm
Doğru bir tespit
Doğru aslında
Ben?
Çok çalışmaktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?