Arkadaşlar Hoşlandığım bir çocuk var ve "Çok komiksin" dedi. Sizce üzüldü mü yoksa alay etmek için mi dedi bunu bana?

Arkadaşlar öncellikle hoşlandığım çocuk Roman açık açık söylüyorum yani. Roman 😂 önce o Bana yazdı aynı sınıfa düştüğüm için birde şans Eseri aynı Liseye düşmüştük o gün 😂 için O da bana aynen şöyle yazdı Kanka Gruba mesaj atar mısın Kızlar hiç yazmıyorda felan dedi. Bende hayır yazamam dedim işte sonra ertesi gün Bana Öpüşelim mi dediği için onu anneme söyledim. Annem halleti konuyu sonra ben annem İzin vermedi diyerek olay çıkardım. O gün baya bir Tartıştık felan şimdi ben işin orasında değilim zaten aradan baya bir zaman geçmiş yeni değil. neyse Merak ettiğim şu; Ben ona "hamile kadın görse çocuğunu düşürür Şu tipine bir bak gören Çingene sanıyor (Zaten sınıfta bir arkadaş Kürtçe bir şarkı açınca kendi itiraf etti dedi bende Romanım Organik Romanlardan felan diyerek ve gülümseyerek felan itiraf etti ve Roman olduğunu kabul ediyor ama Çingene diyince haspamın zoruna gidiyor 😂 birde bana diyor ki "Desene ne olarak bakacan ki başka bana" diyor 😃 Ne olarak bakmamı bekliyorsa artık tüm sınıfa Roman olduğunu söyleyince Çingene olduğunu anlamayacağımızı düşünüyor herhalde 😂) Neyse o da dedi "Spgisgippgsjs lan çok komiksin seni gören çocukta kalp krizinden gidiyor" felan filan dedi. Bu arada ben burada kim haklı kim haksız diye sormuyorum. Zaten hepsini anlatsam büyük çoğunluğunuz cevap vermez okumaz bile neyse o Lan çok komiksin lafını Üzüldüğü için mi dedi (Hoş bir kelime değil sonuçta resmen Elinde olmayan birşeyiyle Dalga geçtim) yoksa alay ettiği için mi dedi? Bana her ikisi gibi geliyor ama siz 2 şıktan birini işaretleyin
Alay etti seninle
Üzüldüğünü belli etmemek için demiştir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ne çok emoji kullanmışım bunu sorgulamayın 😂
Arkadaşlar Hoşlandığım bir çocuk var ve "Çok komiksin" dedi. Sizce üzüldü mü yoksa alay etmek için mi dedi bunu bana?
Cevapla