çok istiyorum adım atmayı ama gururum izin vermiyor, sizce ilk adımı kimler atmalı kızlar mı erkekler mi?
kızlar
erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
çok istiyorum adım atmayı ama gururum izin vermiyor, sizce ilk adımı kimler atmalı kızlar mı erkekler mi?
İlişkilerde ilk adımı atma konusu, çoğu zaman insanlar için kafa karıştırıcı olabilir. Kimin adım atması gerektiğine dair kesin bir kural yoktur çünkü her ilişki farklıdır İlişkiyi sadece bir tarafın sürdürmeye çalışması sağlıklı olmayabilir. İlişkinin başarısı için her iki tarafın da çaba göstermesi önemlidir. Geleneksel cinsiyet rolleri ve toplumsal beklentiler, kimin ilk adımı atması gerektiği konusunda bazen önyargılara neden olabilir. Ancak, bu önyargılara takılmadan ilişkinizi şekillendirebilirsiniz. İlişkide karşılıklı empati ve anlayış önemlidir. Eğer bir tarafın gururu veya özgüveni nedeniyle adım atmaktan çekindiğini fark ederseniz, bu durumu anlamaya çalışabilirsiniz. ilişkilerde adım atmak, sadece romantik ilişkiler için değil, arkadaşlık ve sosyal bağlantılar için de geçerlidir. Önemli olan, duygusal ihtiyaçlarınızı, rahatlık seviyenizi ve karşı tarafla olan ilişkinizi göz önünde bulundurarak en doğru kararı vermek. Eğer gururunuz nedeniyle adım atmakta zorlanıyorsanız, kendinizi aşmaya ve risk almaya cesaret ederek, ilişkinizin olumlu bir şekilde ilerlemesine olanak sağlayabilirsiniz.
Merhaba, bunun gururla bir alakası yok yani seviyorsunuz sonuçta. Bunu da karşı tarafın öğrenmesi lazım ve öğrenebilmesi için de sizin bir adım atmanız gerekiyor yoksa nereden ve nasıl bilecek ki ama değil mi? O yüzden adım atmaktan çekinmemenizi tavsiye ederim. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Tam olarak birine açılma konusunda gurur nerede acaba? bunun gururla hiç bir alakası yok ki sen sadece cesaret edemiyorsun yani ve bu dert edilecek bir şey değil en fazla hayır cevabı alırsın ama en azından içindekileri karşındaki kişiye dökmüş olursun ve net bir cevap alırsın bu kadar korkmayın..
Hissettiğin şeylerin ne kadar güzel olduğunun farkında mısın? Bu güzelliği onunla paylaşmaya gururun neden izin vermiyor?
Cevap
10Cevap
Şahsen o atmalı bu atmalı bana saçma geliyor. Hoşlanıyorsan arkadaş aracılığıyla, bu aracılığıyla da olsa konuş onla, hemen açılmana gerek yok. Ondan hoşlandığını beli et. Senden hoşlanıyorsa o da sana belli edecektir. Ya ikinizde karşının açılmasını bekliyorsanız? Bence bir bak ona senden hoşlanıyor mu diye hoşlanmıyorsa bile onunla sohbet et, ona yakınlaş. Eğer birbirinize yakın değilseniz ikinizden birinin arkadaşlarınız yoluyla bile olsa bir adım atması gerekiyor. Yani yanlış anlama, sadece erkekler ilk adımı atmalı kızlar atmalı bana saçma geliyor. Herkesin kişiliği farklı. Bazı erkekler ya da kızlar hoşlandıkları kişiye bunu belli edemeyecek kadar utangaç olabilir. Ya da 'kendi çaplarında' belli ediyorlardır.
İlk adımın kadını erkeği yok bence kim ilk etkilendiyse o atmalı beklemek anlamsız gurur çok daha anlamsız belki güzel günler yaşamak varken gurura uymak bana gereksiz geliyor.
Bunun kızı erkeği olmaz ya. Tc kızlar erkekleri süründürmeyi fazlaca severler. Başka ülkelere baksanız ilk adımı kızlar atar çoğu zaman. Aslında kadın aşk demek. Gidin ve aşık edin
Gayet başarılı
İlk adımı sende atabilirsin yani, hatta atmaliydin bence, ya hani ilk adımı sen attın diye farklı gözle mi bakiliyor hayir tabiki
Bence adımı kadınlar atmalı. Çoğunlukla erkeler atıyor. Bu konuda eşitlikçi davranmak lazım.
seviyorsan git konuş anayasa da böyle bir madde mi var biraz da siz çabalayın seviyorsanız
He ayn erkekler de de o caba çok vardı da biraz da siz çabalayin diyosun
@merveyagiz var siz göremediyseniz orasını bilemem
Gösterin gorelim o zaman boş konuşmayla olmuyo o isler
@merveyagiz gösterilecek kız varsa gösterilir önüme gelene gösteremem kusura bakma
Önüne gelene göster diyen yok zaten işine bak tamam
@merveyagiz görmek isteyen sendin ama
Genelleme yaptım gosterin kizlar da görsün anlamında
@merveyagiz onlarda görür inşallah ne diyim biz ayda yılda bir niyetleniriz hayırlı bir şeye o da yüzümüze yüzümüze patlıyor işte
Hayırlısı olsun yapck bir şey yok
@merveyagiz sağol senin için de hayırlısı olsun.
Tamam
Aman amin 😂 tamam ne
@merveyagiz hatlar karışınca olur öyle şeyler sıkıntı yok 😂👍
Anlayış için teşekkürler iyi geceler
@merveyagiz iyi geceler
bazı anlarda gururu bir kenara da bırakabilirsin bence.
Söyle bakim gururluk ne var
beni isteyecek kız yaşadı
Gerçek seven söylemeli.
kızlar
Bence en iyisi yalnız olmak
Atabilirler.
at gitsin
Erkekkkkk
Erkolar atsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?