Yarım kalan şeyler, aklı daha çok meşgul eder. Keloğlan gel sana Niloya’yı alırız 😏

Yarım kalan şeyler, aklı daha çok meşgul eder. Keloğlan gel sana Niloya’yı alırız 😏

Başkasıyla yaşamak istiyorsa beni hiç ilgilendirmez umurumda bile olmaz. ben en çok biri tarafından sevilmediğim için üzülüyorum. çünkü benim de hakkımdı.
Sevilen de mutsuz, sevilmeyen de mutsuz
Sevilen gerçekten sevilmediği için mutsuz.
Hayat aşktan ibaret değil benim için. O yüzden de bir insanın benim canımı yakması olasılığı sıfır. Seven kalır sevmeyen gider ne yapayım. Elin sktiğinin derdine düşemem bu yaştan sonra
Ruh yaşın mı, fiziksel yaşın mı?
Ruh yaşım ile fiziksel yaşımın arasında 3 yaş var 😂
Hangisi 25 yaşında askfkf
Ruhum 😂😂
Benimle yaptığı fantezileri başkasıyla yapacak. Aslında bu beni yormuyor veya üzmuyor. Hayatın kuralı bu. Herkesi unutturacak birileri vardır. Hayat kısa kafaya takmaya değmez. 🙂
Hayat kısa ve kuşlar uçuyor ^^
Son düzeltmeyi yaptın sjsjs
Haha bsbs evet güncelleme geldi ))
Cevap
15Cevap
Merhaba,
Sevenler oldu hiç sevilmedim diyemem o yüzden hayal ettiklerimi, hayal ettiklerimizi bir başkası ile yaşayacak olması diyorum! 😅
Onla ilgili hiçbirşeye yanmam soğuktaş kendi kaybetti alana hayırlı olsun birazda o çeksin
Giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir.
Ben gideni değil, giden beni kaybetmiştir
niloyanın yaşı küçük değil mi? Bu biraz pedofiliye giriyor.
Büyüyünce alacağım belki olmadı Chen’i alırım skdkd
Duygusala bağlamaya gerek yok. Herkes birilerini severek veya sevmeden hayat geçirip ölecek. Böyle bir düzlemde onu mu düşünelim?
Yani ben hayatım boyunca her ikisini de yaşadığım için artık ikisi de bana zor gelmiyor
Hayallerimizi yanlış kişiler üzerinde kuruyoruz
Hayallerimi kim yaşıyorsa umarım hakkını veriyordur
İşin içinde değilsem zaten ben yanmam yazık olur bana
kısmet değilmiş mutluluk deyip geçer gideriz.
Hayal ettiklerimi yaşarım
Ben neden yanıyorum o yansın
İlla muhalif olacak 🙄
Ne yapalım huyumuz kurumasın 🙃
Kurusun kurusun 😒
Kurumasın kurumasın 🙃
Başkasına meme atmasına yanarım 🥺 asdjdk
Harun abiye mi 🙄
Onun memesine mi kaldım sanki sjdkdk
Benden mi tövbe tövbe sırtına bir dön bak bir şey saplanmış mı asdjkfl
Hayallerimi başkasıyla yaşaması sanırım
İkisi de yakıcıdır
ikisine de yanarım :D yanarım yanarımmm
Benimle yaşayamamış hayallerini bence o yansın 😂
Karı kız umurumda değil parasızlık sıkıtjı bana
Hayal ettgim
Hiç sevilmeyişime
Sevilmemek daha acı.
Hiç sevilmeyisime
İkisinede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?