Nişanlım "Erkekler çok sevgi göstergesinden kaçar, beni bu kadar kıskandığını belli etme." dedi. Ne yapmalıyım bu durumda?

Ben onu fazla sıkarım. Çok fazla. Çok kıskanırım 🤦🏻‍♀️ Fazla trip atar, fazla küserim. Pek kalamam hemen barışırım da...

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Nişanlım "Erkekler çok sevgi göstergesinden kaçar, beni bu kadar kıskandığını belli etme." dedi. Ne yapmalıyım bu durumda?
Cevapla