hiç aldım mı hatırlamıyorum bile böyle cuma mesajı😀😀 genelde rüyamda seni gördüm iyi misin aldım ya da aklıma gelip duruyorsun iyi misin ya da saatlerde hep çift sayılara denk geliyorum sende beni mi düşünüyorsun gibi 😂
ama böyle hayırlı cumalar alsam herhalde cumaya gittin mi derim cevapsız bırakamam gibi ya günah olursa cevaplamadım diye mesela 😂😂😂
Benim eski sevgilim yok ama olsa bile yanıt vermem tabi ki de. çünkü benim için eski eskide kalmıştır ama yazmak isteyenler olursa şunları desinler "Merhaba! Sana da güzel bir cuma dilerim. Umarım harika bir hafta sonu geçirirsin!" "Teşekkür ederim! Sana da keyifli bir cuma ve güzel bir hafta sonu dilerim." "Merhaba, teşekkür ederim. Umarım her şey yolunda gidiyordur. İyi bir hafta sonu geçir." "Cuma dileklerin için teşekkür ederim. Umarım her şey iyi gidiyordur. Sana da güzel bir hafta sonu dilerim."
Exten bi cuma mesajım hiç olmadı ama kurban bayramıdır ramazan bayramıdır hiç eksik etmiyor sağolsun vefada üstüne yok. Bir vuruyorum bin diriliyor yeni yeni hatlarla 😂
küs olduğum sevgilime melankolik futboldan hoş bi hayırlı cumalar mesajı atmıştım cuma olmamasına rağmen bide üstüne bi önceki cumanın yazmıştım bjldknsöm