bu saate kadar uyku tutmadı. Azıcık fikir verin lütfen bana
Erkek arkadaşımla 4 gün önce baya büyük kavga ettik. Ben henüz onun ailesi ile tanışmadım. Yani benden haberleri var ama tanışmadık yüz yüze. Çünkü daha önce evlenip boşandım ve çocuğum var. O ise besbekar. Çekiniyorum işte ailesinden. şu an güzel gidiyor ilişkimiz. Ya ailesi yüzünden aramız açılırsa? Açıkçası bizim toplumda boşanmış çocuklu adamın evlenmesi kadar normal bişi yokken aynısı kadın için geçerli değil😒
bi kaç milyon kere gündeme gelmişti bu konu bende hep yazın tanışırız, gelecek ay tanışırız, buraya gelsinler öyle filan diye geçiştirdim.. bu mesele illa hep kavgaya dönüyordu ama bu sefer baya küstük galiba😅😅
o abarttığımı 35-36 yaşında insanlar olduğumuzu ailesi ile usülen tanışacağımı söylüyor ama ben hala endişeliyim
Öyle yani.. iyi geceler hepinize
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Valla helal olsun enişteye. Kimse istemez öyle çocuklu dul kadını. Yanlış anlama tabi. Gördüğümü soyluyorum. Ama kadın için ilişkilerde önemli olan erkeğini elinde tutabilmektir. Buda gidiyor baksana küstürmüşsün
Ailesinin senin varlıgından haberi varsa bu söyledigin özellikleri biliyorlardı sıkıntı cıkacagını sanmıyorum
Çocuğun varsa o iş zor 👍
Seni istemiyorlar.