Sevgiliniz ailenizle tanışmak istemezse tepkiniz ne olur?

bu saate kadar uyku tutmadı. Azıcık fikir verin lütfen bana

Erkek arkadaşımla 4 gün önce baya büyük kavga ettik. Ben henüz onun ailesi ile tanışmadım. Yani benden haberleri var ama tanışmadık yüz yüze. Çünkü daha önce evlenip boşandım ve çocuğum var. O ise besbekar. Çekiniyorum işte ailesinden. şu an güzel gidiyor ilişkimiz. Ya ailesi yüzünden aramız açılırsa? Açıkçası bizim toplumda boşanmış çocuklu adamın evlenmesi kadar normal bişi yokken aynısı kadın için geçerli değil😒

bi kaç milyon kere gündeme gelmişti bu konu bende hep yazın tanışırız, gelecek ay tanışırız, buraya gelsinler öyle filan diye geçiştirdim.. bu mesele illa hep kavgaya dönüyordu ama bu sefer baya küstük galiba😅😅

o abarttığımı 35-36 yaşında insanlar olduğumuzu ailesi ile usülen tanışacağımı söylüyor ama ben hala endişeliyim

Öyle yani.. iyi geceler hepinize

Sevgiliniz ailenizle tanışmak istemezse tepkiniz ne olur?
Cevapla