Zaten ülkede elini sallasan herkes ayri bir kafada ayri bir havada. Kızlar genelde yolda gördüğü erkek sineği bile benimle ilgileniyor saniyorlar. Hatta bi tanesi soru sormuştu: erkek kopek bacagima sarildi benden mi hoslandi sizce? Diye :D
Uzaktan izlemesi komik manzara da içinde olunca iş; trajikomik
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
dünyada ki tüm kızlarda hava bolluğu var. Hipergami günümüz teknolojisi ve propagandaları yüzünden arşa çıktı. Bu durumu anca 3. dünya savaşı paklar. Erkek nüfusu aşırı fazla bir azalma olmalı ki kadın/kız kısmısı bu kadar got kalkıklığı yaşamasın.
Doğru, hepsinde hava civa görüyorum. Neden? Çünkü seçenekleri fazla olduğu için. Ben her zaman realist biriyim, ne görüyorsam odur.
Katılıyorum
Ben de sana katıldım. Hahah İşiniz zor, bizim kızlar havasıyla insanı hasta edebilir.
Evet, hoslandigim kiza bile bakmaya çekiniyorum valla. Çünkü bakmadan bu havalardaysa bakarsam hatta bir de red yersem havasindan hic gecemem yanindan diye.
İşimiz zordu, artık bitik :D ben bıraktım umudumu da kestim yemin ederim. Hani sadece kismet olarak cikarsa diye Allah'tan beklerim
Vay, demek hoşlandığın hatun var. Bence rahat ol, hiçbir şey insanın kendisinden önemli değil. Varsın reddetsin dünyanın sonu değil ayol. 😆
Filozof gibi tipin var, boş ver.
👏👏🤙 Haklısın. Ama yani sağda solda hoslanip da baksam mı diye düşündüğüm kiz icin demistim. Yani hoslandigim kiz yok hiç maalesef. Bakmıyorum hoşlanmıyorum da ohh kafa rahat miss :D
Mesajlar geç geliyor, sorun benim bağlantıdan kaynaklı herhalde. Türk Telekom işte.
İnternet hiz testi yap netten. Ama ben geç yazdim bence ondan gec geliyor sanmissindir
Anladım, en iyisi kafanın rahat olması. Kız milletiyle uğraşılmaz
Eskiden hesap yapiyordum 1000 tane kizdan 900 tanesiyle kafam uyuşmaz, geri kalan 100 kizdan 97 birbirimizi begenmeyiz, son kalan 3 taneyi de nerden bulacan. Benim durum bu :)
İnternet hız testi geçenlerde yapmıştım biraz düşüktü. Alt yapıdan kaynaklı. İşimi görüyor neyse işte. Son kalan bulunur birader, bulunmaz nimet değil. Ben buldum, şehir dışında yaşıyor şu anlık flört aşaması.
Şu anlık derken, yanlış yazmışım affedersin. Şu aralar diyecektim. Aslında tam olarak flört de sayılmaz.
Hayırlı olsun. Allah kalbine göre verir insallah. Bana her sene bir tane etkilendigini belli eden kız çıktı hepsini reddettim bu yasima kadar uzaklastim yani yanlarindan hep :)
İyi yine yanaşan varmış. Niye reddediyorsun? Evde kalırsın turşunu mu kursunlar istiyorsun biraz takılmaktan fena bir şey olmaz. Fani dünya demişler 🤣
Kısmetlerini kovarsan, kısmetsiz kalırsın demiş koca karılar. 🤣
Öyle de kendimi yetersiz gördüm ben küçüklüğümden beri hastalik derecesinde belki. İnsanlara zarar vermekten cok korkarim halbuki tam tersi yabani gibi gorundugumun farkindayim. Yani yetersiz olup kizi magdur etmeyim diye hep tepkisiz kaldim. Ayrica her redden sonra sen ne yaptin dedim :D millet kiz pesinde kosar sen sana gelen kismeti tepiyorsun diye hep yakindim. Ama yapım böyle maalesef
Yetersiz derken iste; para iş okul vs once bunlar hatta ev araban işin olsun ondan sonra dedim saflık işte biraz da yoksa tabii her gün yürüyüş yapiyorum tek basina. Afedersin sehrin delisi gibi bir saat yürüyüp geliyorum. Yanimda biri olsa konusa konusa gezerek gelirim :) sağlık olsun
Doğru demişler valla
Tek bir fotoğrafını gördüm. 70'lerdeki çiçek çocuklarını anımsattın. Onlar aynı zamanda veganlardı.
Tr'deki ilişkilerde en çok yük erkeğin omuzlarında. Sorsan kadın-erkek eşitliği derler.
İlginç :) ilk defa duydum bunu. Baktim netten de biraz hippilere benzer seyler çıktı. Eti bir yildir hiç sevmiyorum. Yani nedeni biraz kötü. Yoksa yerim. Anlatmayim
Bence de öyle. En azindan empati yapan birisi olabilsin bana yeter. Para, ev, iş hepsini erkek yapmali, araba vs vs. Biri yoksa olmaz :) halbuki samanlik seyran olurmuş :D
Neyse ben yatar :) sağlık olsun hayirlisi olsun kismetimizde neyse onu yasariz. :)
68 kuşağı diye geçiyor, 70'lerde yaygınlaştı Gerek yaşam tarzları ve hayat felsefeleri olsun bir sonraki kuşaklara da ilham kaynağı oldular. Tr'de et yemek lüks oldu. Ben kırmızı et pek yemiyorum, ayda bir balık yerim
İyi geceler.
Lüks valla. Hersey lüks
Beni biraksan sadece kısır yerim :D
İyi geceler
Aşırı özgüvenli oldukları doğru ama içleri kötü değil bence...
bir kız yazınca elli adet erkek sapıklık yapıyor böyle bir sorun varken buna dikkat çekmek saçma
Alakası yok genelleme yapma.
Tamam ama benim gördüklerimin hepsi böyle. Bu da bana göre hepsi yani tüm kizlar demektirm
Bitmedi Türk kızlarını çekiştirmeniz
Ne cekistirecem be seni. Gercekler bunlar
Aynen abi
Aynen abla
Kendilerini bir şey sanıyor çoğu