4.5 yıl oldu karşıma yeni birisi çıkmadığı için mi unutamıyorum anlamıyorum artık?

Koskoca 4.5 yıl oldu, bana dünya kadar yanlısı dokundu, başkasının oldu bir zamanlar en yakın arkadaşımla görüştü milyon tane namussuzluğu oldu ama ilk tanıştığımız günleri buluştuğumuz günü bir türlü unutamıyorum bir türlü bitmiyor ne zaman bitecek çile artık onu hatırlamak istemiyorum

4.5 yıl oldu karşıma yeni birisi çıkmadığı için mi unutamıyorum anlamıyorum artık?
Cevapla