30 yaşında, doğru düzgün ilişkisi olmamış kız hakkında ne düşünüyorsunuz?

Son ilişkim iki yıl önce oldu çok kısa sürdü o da görücü usulüyle oldu ondan bir önceki sekiz yıl önce tam sozlencekken geri döndüm. Ben bunu kismetsizligime bağlıyorum. Sakin bana tiple ilgili demeyin yüzüne bile bakilmayacak kizlarin o kadar çok ilişkisi oluyor ki. Hem öyle yüzüme bakilmayacak kadar çirkinde değilim. Bu arada kendimden kısaca söz edersem evdeyim çalışmıyorum pek sosyal yaşamım yok. Oyle çok arkadaşımda yok.

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
30 yaşında, doğru düzgün ilişkisi olmamış kız hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla