En çirkin kızın sevgilisi olurken erkek sırf boyu uzun değil diye yalnız kalıyor bu adaletsizlik değil mi?

En çirkin kızların bile uzun boylu ya da yakışıklı sevgilisi oluyor ama erkek 2 3 cm daha kısa diye bile yalnız kalabiliyor. Benim tipim ortalama boyum da 1.78 kısa ve çirkin değilim ama buna rağmen hiçbir kız bakmıyor..

En çirkin kızın sevgilisi olurken erkek sırf boyu uzun değil diye yalnız kalıyor bu adaletsizlik değil mi?
Cevapla