Abimin arkadaşı ile 11 gündür konuşuyoruz bu gece ona gideceğim bir oyun yoktur demi?

Abimin kardeşi gibi çok çok yakınlar o yüzden azıcık korktum

Güncellemeler
+1 yıl
Ev olmasa olur mu?
yazdım sizin ufak tefek verdiğiniz korkularla
Olur yanlış karşılanır zaten biri görürse dedi
Tamam dedim gece bizim evin alt tarafına gelecek ':)
Abimin arkadaşı ile 11 gündür konuşuyoruz bu gece ona gideceğim bir oyun yoktur demi?
Cevapla