yazdım sizin ufak tefek verdiğiniz korkularla
Olur yanlış karşılanır zaten biri görürse dedi
Tamam dedim gece bizim evin alt tarafına gelecek ':)
Abimin kardeşi gibi çok çok yakınlar o yüzden azıcık korktum
Ben olsam gitmem en yakın arkadaşına ihanet edecek kadar karaktersiz bir adam yarın eve çağırdığı kıza da ihanet eder. Böyle çakallara prim vermeyin. Yarın üzüleceksin demedi deme. Seni kullanıp senden istediğini alıp ayrıldıktan sonra bu yorumumu hatırla
Neden ihanet etsin öz bacısı mıyım
Kankasının bacısını evlilik öncesi eve çağıran bir adam karaktersizdir. Şerefsizdir. İlerde haklıymış diyeceksin zaten merak etme
Sanmam
Zamanla göreceksin kim haklı kim değil
Yazabilirsin A...
Benim
Abimin kardeşi gibi diyorsun. Kardeşi gibi olsa, arkadaşının bacısına böyle yapmaz.
Seni gerçekten sevmiş olabilir. Gönüldür bu.
O zaman da abinin dostuysa, kardeşi gibiyse, çıkar karşısına,
“Ben kardeşine hisler besliyorum. Niyetim ciddi. Bir adım atmak istiyorum senin de rızan var mı?”
gibisinden delikanlı gibi söyler. Abinin kardeş dediği insan, abine bunu yapıyorsa sana neler yapmaz… ;)
Diyemez abim çok katı
Öz bacısı değilim sonuçta neden ayıp olsun yaptığı
Exper 2 ikimizde de buradan atsam mı yazdığı mesajı bilemedim
Öz bacısı değilim derken. Neyin oluyor senin?
Cevap
9Cevap
Evet vardır
Tabi ki oyun var 😂 seni yataga atacak sonra seni abine karsi tehdit edecek istedigini yapmazsan vs cok tehlikeli
Tehdit edemez direk abime söylerim abim ağzına eder ondan adın gibi emin
Sana mi inanacak allah askina. Ben senin kiz kardesimle yattim diyecekse ne yapacaksin? Bu devirde kimseye güven olunmuyor. Illa ben ders almadan akillanmam diyorsaniz buyrun gidin olacaklarini sen katlanirsin bize birsey düsmez.
Öyle bir şey olmaz teşekkür ederim
abin sana niye oyun oynadın? ve şu an araları nasıl?
Çok iyiler
Çok masumdu attığı mesaj ne bileyim
Yaz buradan atmayım mesajı biri görür
Niye bu gece ona gidiyorsun ki. Gündüzler çuvala mı girdi. ya da niye ona özellikle park falan yokmu
Dışarıda olmaz abim görür
Hayır öyle bir şey istemiyorum
Gece bizim evin alt tarafına gelecek sorun yok
Karanlık gecelerde ne arıyorsun oralarda? Başına bi iş falan gelir bak.
Yok yapmaz bana öyle bir şey
Hayır
Gece bizim evin alt tarafına gelecek sorun yok
Bence gitme erkeklere güven olmaz
Çok tatlı ama tek sorun abimin arkadaşı
Nasıl korkuyorsun gece nie gidiyorsun
Abimle oyun ediyorlarsa diye
Sohbet vakit geçirmek
Gece ne işin var adamın evinde
Gece dediğim 8 gibi gidip 11 gibi geleceğim
Manyak mısın
Neden
Gitme
Gece bizim evin alt tarafına gelecek sorun yok
Sevisme mi var akşam
Hayır
Vardır gitme
zikecek
Olabilir dikkat et
Gece bizim evin alt tarafına gelecek sorun yok
nedenini söyledi mi?
Yemek hazırlayacakmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?