Teyzem 77 yaşında pes etmiş.
Aslında bu yaşına kadar iyi mücadele vermiş.

Teyzem 77 yaşında pes etmiş.
Aslında bu yaşına kadar iyi mücadele vermiş.

Günaydın, Ben zaten şu an bile aşka inanmıyorum hiç yani evleneceğimi düşünmüyorum tabi ki de hayat ne getirir bilmiyorum ama yine de pek aşktan yana umudum kalmadı bu zaman da çünkü kızlar özellikle de dış görünüşe bakarak paraya güce bakarak evleniyorlar gerçekten sevdiklerini düşünmediğim için de yalnız kalacağımı düşünüyorum ama kendimle evlenmek güzel olurdu :D
Günaydınn
Olmadı evlenirsin artık senden daha iyisini mi bulacaksın 😄
Dimi abla :D teşekkür ederim moral oldu 🌸
Tabiii 🌷
Hep cahil kalıp dünyanın rengine kanacak değiliz elbet bir gün cehaleti yenip gözümüzün önündeki en mükemmel kişiye döneceğiz nerdeydin lan sen diye tepki verecek ama ben onun gönlünü alırım 😂😂
Kendimi övdüm sanma sakın övgü aslında insanın kendine dönmesine gitti orada ha eksik kaldı dersen bir tık öveyim 😂😂😂
Ordaki benim zaten 😂😂😂 ben kendime dönüyorum sen kendine bir başkası yine kendine herkes için kendi en mükemmel insan oluyor, 😂😂
Beni bir sen anlıyon zaten Aslan olman haricinde sıkıntı yok 😂😂
Başaklara laf eden çarpılır bunu bilen akıllı kadın bir şey demez sende onlardansın şanslı pisiko seni, 😂😂
Zeki Mürene kadar harika övecektin ama olmadı sanki zeki erkek ismi diye biliyorum, burdaki erkek de benim akıllı ve zeki övgüleri ver bakım ımmm bir daha olmasın 😂😂😂😂
Olmaz öyle bu kadar iş yükü çok sana iş bölümü yapalım bak sen beni öv ben seni gömeyim yorulmana içim el vermedi böyle de düşünceli bir insanım burdan başla övmeye işin çok kolay hiç zorlanmazsın😂😂😂😂
İşini çok sevmişti izgüzar mesai başlamadan işe gelen patronu görünce elini ovuşturanlar gibi 4 kolla sarıldı işine 😂😂😂 gömmem lazımdı kusura bakma eğlencesine biraz daha abartırdım da Aslan tarafın bende de var dokunup geçtim 😂😂😂😂
Beni ne zamann üzgün görürsen bilki işini layığıyla yapmayanlar hayatımda çoğaldı demektir 😂😂 genelde hep böyleyim ben sen niye beni diğer başakcıklarla karıştırdın
Yükselen Aslan mükemmele en yakın iki burcu taşıyorum elimde değil övgüsüz olmuyor 😂😂😂
olacak olacak bak yavaş yavaş istemsizce övmeye başladın bile 😂😂😂😂
Ben kendimi hem överim ben döverim sana laf ederken kendimi de gömüyorum işte sanıyorsun ki hep ukala şımarık bu değil işte bak şaşır ya da şaşırmış gibi oow yap şimdi öv ordan 😂😂😂😂😂
Hahaha abartma be sende bu kadar da değil
Özelliklerim arasında yavan övgüleri süzme insan üzme ve güzel yüzme var bunları not et😂😂😂
Hahaha sonunda benle baş edilmez dedi 😂😂
Bu yaşa kadar 7 erkek gömdüyse adıda Hürmüz olsun bir zahmet tövbe etsin artık 👍 bunun yaşındakiler ölüm, kefen, kabir vs vs düşünür. Bu hala evlilik gelinlik derdinde.
Cevap
15Cevap
Karşı cinse tövbe etmek yaşamaktan vazgeçmek jsjj
🤣🤣 etmem yaaa kocam da kocam 🤣🤣🤣
Evet öyle, şanslıyım benim ki iyi yaaaa🥰
Allah razı olsun 😘
Ay yok evlenmem.. Ben benim gibisini bulamam.. 😂 Ama zaten hep başbaşayız.. Evlenmeye gerek yok.. Bekarlık sultanlıktır.. 😅
Hiç bana göre şeyler değil.. 😅 Kardeş kardeş yaşar gideriz.. 😂
Hem benim kıskançlığı çekecek kimse yok bence.. 😅
Aynen.. 😅 Adamın ömrünü yerim.. 🤣
bu şapşahane kişiliği (yani ben😒) yanlızca ben hakediyorum zaten 😬😄😄😄
düğünümde ne takacaksın 😂
o zaman kendimle düğünüm var bu cuma ya da pazartesi bilemedim ayşo gibi 😂😂😂
kendi kendimin ayağına da bastım mı tamamdır bu iş 😀 ismimin yanına soyadım çok yakışacak 😌😬
ama bir dk kendimin önünde diz çöküp evlenme teklifi etmedim nolcak şimdi 😄
evet ya 🥺 şimdi kendimi cezalandırmam lazım balayına götürmiyim kendimi de görsün gününü 😂
düğün borcu yapmadık 😀
du hele daha neler edicem ben kendime haketti 😀
Tövbenin ne olduğunu bilmeyecek yaşlarda elimizi kaptırdık. :D
Zaten bu yaştan sonra kim bakar 😄Teyze doymuş yemiş pes etmiş😂
Daha iyisini bulamamıştır😂
nerde olsa tanırım bu verilen altınları geri alma çabası
Karşı cinse tövbe edersem Allah benim be/kukusu versin 😂
Bel@mı versin. KS senin yapacağın filtreyi emi 🤦🏽♂️
Filtre olayını hazırlayan kim acaba merak ediyorum 😂
Ya da eheheehe diye gülen bir ergen 😂
Tehlikeli bir nesil.
Kimisi çok zeki kimisi tam mal 😂 ayarları yok
Var mısın z kuşaklarını gördüğümüz yerde dövelim.
Ben yokum 😂
😂😂 Allah sabır versin
Böyle içten dua’ya ben olsam peygamber bile yaparım 😂
Allah’ın işine karışmayayım ben 😂
Hiçbir zaman. Kendimle neden evleneyim ayol kendi kahrımı çekemem, sıkılırım.
4 sene önce tövbe etmiştim lakin bozduk tövbeleri iyi de oldu
kendi kendimle bu hayat çekilmez cidden
Ben de kendimle evliyim :D
Amin amin 🤲🏻😅
Kendisi ile evlenip bol bol kendisi ile kavga eder.
Bir de klonlama yöntemi ile çocuk yapsın. Kendi bebekliğini büyütsün.
Ne biliyim yani niye bu duruma düştü o Teyze. Halla hallah 🤔
Kadın olsam zaten kendim gibi biriyle evlenmezdim sorun yasamıyorum relax 🤣
Hayatta öyle bir şey yapmam. Kadınlardan vazgeçilir mi hiç
100 yaşında bir teyze vardı “beni hak edecek erkek yoktu, evlenmedim.” hak edeni bulunca asjskd
Kemdimi beğeniyorum ama evlenicek kadar değil 🤣
Artık tövbeliyim :)
Şu an xd
Gençken evleneyim yaşlanınca olmaz xdddx
Kadınlar sag olsun pimi çektiler
Tövbe etmem kendimle yapamam zaten 😀
Nerden biliyon 😀
O yüzden etmeyi düşünmüyorum 😀
Ben de kendimle çıkmaya başlayacağım 😅
Karşı cinse tövbe edilir mi hiçç 😅
Evlenirim max 5 yıla cjcjc.
Gelecek planları😃
Hic bir zmn
Bu imkansiz
Bu benim
Hiç olmiycakk😏
Bunarsam ancak
ben karşı cinse tövbe etmem
Ben tövbekar oldum artık sanırım 😄
Hiç dndnsn
Deli işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?