Yolun başı mı 😄 yolun başı 15 de başlıyor yanlışın var, benim hiç olmadı bile görücü usulü olacak belli oluyor ben böyle düşünüyorum ama kader nasıl ilerlerse ve kim yazılıysa öyle ilerler 🤷♂️
Benim yaşımda ki kişiler de küçük mü 😔 ben reddedildiğimden beri değişim yaşadım kendi kendime olgunlaştım şu an yaşımdan büyük biri gibi düşünüyorum ve öyleyim de ama işte ben ♿ bu olduğum için beni reddetmeye devam ederler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben şans verirdim eğer aşkına inanıyorsam o kadının
beni her sevene kapımı açamam kusura bakmasın , ben seviyorsam o kapı açılır ancak
Uuu cool kadın 😄😎
ne alaka coolluk seçicilik denir buna 😀
Bu bir iltifattı 😄 ben eskiden böyle düşünürdüm ama artık seveni bekliyorum
sen daha küçücüksün yolun başı yaşları😄
Yolun başı mı 😄 yolun başı 15 de başlıyor yanlışın var, benim hiç olmadı bile görücü usulü olacak belli oluyor ben böyle düşünüyorum ama kader nasıl ilerlerse ve kim yazılıysa öyle ilerler 🤷♂️
hiç sevgilin olmaması iyi bir şey olanlar ne hayrını görmüş
Bilmiyorum ama bende yaşamak isterdim o hissi sevdiğin insan ile beraber el ele kol kola olmayı
yaşarsın daha küçüksün
Benim yaşımda ki kişiler de küçük mü 😔 ben reddedildiğimden beri değişim yaşadım kendi kendime olgunlaştım şu an yaşımdan büyük biri gibi düşünüyorum ve öyleyim de ama işte ben ♿ bu olduğum için beni reddetmeye devam ederler
üzülme ama 🥺
Ben üzülmeyi ve ağlamayı unuttum acımı içimde yaşıyorum sadece dışıma yansıtmıyorum asıl sen üzülme ablam sen her zaman gülmeye layıksın 🙂
ALLAH İnşaAllah kalbine ve gözüne göre birisini karşına çıkarsın seni sen olduğun için isteyen birisini 🥺
İnşAllah bir gün geleceğine eminim inanıyorum 🙂
umut etmek ALLAH’tandır doğru yoldasın :)
😊😊
Engel olmaktan daha çok güvenim kalmadığı için biraz çabalaması gerekir düzgün biri olduğuna inanmam lazım
beni seveni bende seviyorsam ona her türlü açığımdır
Seviyorsam ben de onu, kapım açıktır ona
Benim kapı hep kapalı. Engel oluyorum.
Sevip sevmediğime bağlı.
Şimdilik kapılar kapalı, istemiyorum.
yol geçen hanı mı burası canım
Nedense inandırıcı gelmiyor herkes yapmacık
kapım yok,
Engel olurum