Bu şahsın amacı nedir, insan hoşlanmadığı biriyle neden görüşmek ister?

Merhaba sevgili KS topluluğu ben sosyal medya üzerinden biriyle tanıştım bu kişiyle görüştük felan ben bu kişiden hoşlanmaya başladım ama o ışığı onda göremedim ilkinde bitirmek istedim o onayladı sonra tekrar dönüş yaptı deneyelim dedi felan iyi tamam dedim görüştük bir şeyler yaşandı cinsel olarak ama sonrasında herhangi bir çabası olmadı en son yine gittim tekrar döndü benim ciddi ilişki insanı olduğumu bildiği halde böyle gel gitli davranıyor en son telefon konuşmamızda benimle ilgili ne düşünüyorsun dedim duygu olarak seni normal görüyorum işte diğer arkadaşlarım gibi dedi beni bildiğin friendzone ladı bu lavuk işin komik tarafı ben hala hoşlanıyorum bundan ama keskinlikle taviz verme taraftarı değilim. Yani insan hoşlanmadığı biriyle neden görüşmek ister cinsellikci biri olduğunu düşünmüyorum çevresi kızlarla dolu benim afra taframla mı uğraşıcak değer veriyorum diyor ama kendi çapında veriyor çokta şey değil yani saçma bir olayın içindeyim derdi ne olabilir?

Bu şahsın amacı nedir, insan hoşlanmadığı biriyle neden görüşmek ister?
Cevapla