Kırklareli deyim, millet bahcesi her zaman agzina kadar dolu? RTE nin icraatleri iyi mi sizce?

Pek oy vermediler AKP ye ama parki agzina kadar dolduruyorlar :) hem de biraz görmemiş gibi valla :D ne zaman gitsem statyum kalabiligi var

Güncellemeler
+1 yıl
herkes parası olmayan parkı dolduruyor demiş. ne aşağılama heveslisisiniz a g :) zenginler parka gitmez ne alaka a g soruyla
Kırklareli deyim, millet bahcesi her zaman agzina kadar dolu? RTE nin icraatleri iyi mi sizce?
Cevapla