Yalnız yaşamak bir noktadan sonra çok sıkıcıymış. Sizce?

Ne bir ses, ne bir nefes. Duvarlar bana bakıyor, ben duvarlara. Ben böyle hayal etmemiştim.

Yalnız yaşamak bir noktadan sonra çok sıkıcıymış. Sizce?
Cevapla