Erkek arkadaşım bu aralar bana soğuk ve mesafeli davranıyor mesajlarıma çok geç cevap veriyor sebebini sorunca da işim var diyor?

Ama ben böyle olduğunu düşünmüyorum sıkıldı benden gibi geliyor zaten iki aylık bir ilişki sizce ara vermeyi teklif etmeli miyim ya da ona hiçbir şey söylemeden birkaç gün yazmayayım mı ne yapayım?

Erkek arkadaşım bu aralar bana soğuk ve mesafeli davranıyor mesajlarıma çok geç cevap veriyor sebebini sorunca da işim var diyor?
Cevapla