
Sevgilinizle gittiğiniz bir mekanda sırf ego olsun diye bahşiş bırakır mısınız?

Sevgilinizle gittiğiniz bir mekanda sırf ego olsun diye bahşiş bırakır mısınız?
5 lira 10 lira atarım da ego ne alaka 🤷♂️😄 her bahşiş bırakan ego olsun diye mi yapıyor hava atmak için mi yapıyor hayır insanlar evlerine ekmek götürsün diye yapıyorlar yapıyoruz 😊
hayır tabi ki de ego olsun diye bırakmam ya da sevgilime gösteriş yapmak için bunu yapmam gerçekten içimden gelirse bunu yaparım ya da hizmeti beğendiysem mesela temiz ve düzgün bir yerse
Cevap
3Cevap
Yok. Paramla bir kadını etkilemeye çalışmam.
Hayır bırakmam ben
O mallığı çok yapmışlığım var maalesef
hayır tabii ki de
Hayır yapmam.
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?