Sevgilinizle gittiğiniz bir mekanda sırf ego olsun diye bahşiş bırakır mısınız?

Çok mu verdim acaba bahşişi düşünmekte var 😀
Çok mu verdim acaba bahşişi düşünmekte var 😀

Sevgilinizle gittiğiniz bir mekanda sırf ego olsun diye bahşiş bırakır mısınız?

Sevgilinizle gittiğiniz bir mekanda sırf ego olsun diye bahşiş bırakır mısınız?
Cevapla