Flört ettiğin biriyle ilk telefon konuşmanı en iyi hangisi tanımlar
Heyecanlı olurum, odanın içinde gezinirim
Koltukta sakince otururum
Değişir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Flört ettiğin biriyle ilk telefon konuşmanı en iyi hangisi tanımlar
Karşımdaki kişiden çok fazla hoşlanıyorsam heyecanlı olurum, o ilk telefon konuşması için bile uzun süre hazır hissedemem orası ayrı. d öylesine flört ettiğim birisine karşı nötr, sakince konuşur geçerim.
hayatımda ilk defa aşık olduğum adamla ilk konuşmamızda ben bankamatikte sıra bekliyodum bi anda aramak istemiştim o zamanlar sadece hoşlanıyorduk çok bişey yoktu. ama nasıl heycanlandım anlatamam kalbim yerinden çıkıcaktı sanki. hayatımda ilk defa ve muhtemel son defa o kadar sevdim sonu acı verdi ama o heycanı tatmak yazarken bile gözlerimin dolmasına sebep olduysa pişman değilim. :) bu soru beni biraz duygulandırdı...
Merhaba,
Flört ettiğim kişi ile ilk telefon konuşmasında ve sonrasında aynı şekilde heyecanlı olurum. Elim ayağıma dolaşır, onunla alakası yok, karakterim budur! 😅
Cevap
18Cevap
Eğer ciddi anlamda hoşlandığım biriyse heyecanlı olurum..
Heyecanlı olurum, odanın içinde gezinirim
Bilemiyorum hiç sevgilim veya flört ettiğim biri olmadı
Yani genelde heyecanlı olurum ama aramızdaki iletişim ve konuşma şekline göre de bu kendisini belirler ama genelde heyecanlı olacağım kesin
3 yılı asmamiza ragmen ben hic yerimde durarak konuşamıyorum ☺
Tepkisiz, nötr, hissiz..
Oturduğum yerde bacak bacak üstüne atar konuşurum. Sohbet sararsa çıkar bir keyif sigarası yakarken konuşmaya devam ederim
Odanın içinde gezinmek tam benlik. :d
Normal sakin şekilde otururum ya sanki çok önemli biri
İlk şık
Hiç heyecanlı olmam sanmıyorum
Sakin sakin otururum ben.
Heyecanlı olurum odanın içinde gezinirim
O heyecan muhakkak tavan yapar :)
Heyecanlı olurum, odanın içinde gezinirim.
Ufak bir heyecanım olur o da çabuk geçer
Flörtüm hiç bir şeyim yok ki
Agaaa beee. Benimdeee 🥺
Birazcık heyecan yaparım gezinirim deli gibi
Ben muhtemelen gezinir sonra otururdum..
Sakin olurum. Karşımdaki heyecan yapsın. 😂
Heyecanlı olurum, odanın içinde gezinirim
Kapanmayan telefonlar
Heyecanlı olurum, odanın içinde gezinirim
Koltukta sakince otururum
Dışarı bakarak konuşurum güzel oluyor
Ooooo önce sen kapat bdndndnj
Çünkü herkese karşı aynı duyguyu besleyemezsin
Kişiye bağlı ve konuya
Sakince konuşurum
Heyecan
Heyecandan ölürüm
Değişir
Heyecanlı olurum
Karşıdakine göre değişir
heyecanlı olurum, sesimle belli etmem
Heyecanlıtabi
Çok heyecanlı olurum ben
Heyecan yaparım ya
Değişir bu bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?