Sevdiğinizi söylediğiniz birine "Yarın mesajlaşmayalım ve senden ricam herhangi bir arkadaşınla bu konuyu konuşma ikimiz de düşünelim gün içerisinde ve akşam seni işten gelip alayım yüz yüze oturup konuşalım" dediyseniz ayrılmak için midir yoksa bir şans vermek için midir?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
İster evet buluşma hiç
Beni sevdiğini söyledi seven erkek için bu zor değil midir
eğer neyin ne olduğu belli değilse bir kerelik konuşmak güzel. ben de öyle yapmıştım
Ayrıldınız mı peki
evet maalesef :(
Beni sevdiğinin söyledi dün bu konuyu konuştuğumuzda sadece tereddütleri varmış ya sürekli tartışırsak daha kötüye giderse diye ama oysaki son 4-5 gündür ise iyiyiz hiç bir sıkıntı yoktu sadece ben dün aramızda bi olay geçti tartışmadık ama oda cümle içerisinde ayrılma iması yaptım ama ayrılmak için değil üzüldüğümü kırıldığımı anlasın diye oda madem istemiyorsun niye söyleyip duruyorsun dedi yoksa konunun genelinde ben haklıyım ve kırıp dökmeden bitirmek daha doğru çünkü sen bugün yapmasan ileride yaparsın diyor anlamadım onu terk etmemden mi korkuyor acaba
olabilir tabi. konuşun çözüm noktası bulun. olmuyosa çok da zorlamayın
Size şöyle söyliyim kendisinin daha önce hiç ciddi ilişkisi olmamış ben ilkim ve hayatına birini sokmakta hep zorlanmış ilk kez bende yaptı bunları ilk kez arkadaşları ilişki olduğunu öğrendi
İlk kez benimle evlilik hayallerine girdi böyle bir durum var ve kendisi hep ben ilişki cahiliyim der
Bana beni kaybetmekten korktuğunu da söylemişti hatta, bu tartışmalar hep benim canım boş şeyler yüzünden oldu ama şimdi onları yapmıyorum
Düzelttiğimi söyledim ve oda bunun farkında düzeliyor da cidden o sadece daha kötü olmadan bitirmek daha mantıklı dedi dün ben ise istemediğimi söyledim oda madem istemiyorsun neden söyleyip duruyorsun dedi ben sana söyleme demiştim dedi o konuda ise o haklı
Her ikisi de olabilir. Ayrılık istiyorsa medeni bir ayrılık bekliyordur ama sorunları çözmek için de çağırmış olabilir.
Çağırmadı bile gelip birde işten alacak üstelik biliyor ki ben ağlayacağım kötü olacağım zaten dün konusurken bile öyleydim bir erkek bu durumda uğraşmak ister mi ki
İstemez herhalde. Her şey iyi görünüyor sizin adınıza, umarım düzeltirsiniz.
Umarım düzeltiriz dediğiniz gibii İnşallah
Evet ister neden istemesin
Severken zor değil midir
Zordur ama son bir kez görmek ister
Ben tartışma değil de karşılıklı konusurken ayrılma iması yaptım ama ayrılacağımdan değildi ne kadar üzüldüğümü kırıldığımı verdiği sözü tutmadığı için bende ki ciddiyeti anlasın diyeydi ve bana sürekli madem ayrılmak istemiyorsun neden söylüyorsun o zaman diyip durdu sanki cezalandırmak ister gibi
Hmm bence onun için çok da değerli değilmişsin. Yani seni kaybetme korkusu yok ve senin gibi düşünmemiş hissetmemiş
Bana beni kaybetmekten daha öncesinde bahsetmişti hatta benden önce hiç ciddi ilişkisi olmamış ilk kez arkadaşları beni biliyor ilişki olarak evlilik düşünen biri değilken bile benimle düşündü istedi böyle biriydi kendisi yan yanayken olsun mesajda olsun o kadar güzel ilgileniyordu ki hissediyordum şu olaydan 1 gün öncesi bile beni düşünüyordu
Hmm bilemiyorum şimdi. Kararszı biri mi acaba. Sen başta evlenmek istediğini bilierek mi yansştın ona. Bence kararszı biri ve sendrn de sıkılmış olabilir
Evlenmek istemiyordu benimle sevgili olduktan sonra o düşünceye girdi ama sorun evlilik falan değil şu an illa evlenelim diye bir baskım bir şeyimde yok sıkılmadığını da söylüyor, sadece tereddütlerim var diyor ya sürekli tartışırsak diye falan
ve bana sen ayrılık iması yapıyorsun bugün gitmezsen yarın gideceksn demek ki diyor
Hmm bence seni tam o aklındaki evlenmelik kız olarak görmüyor
Başkasıyla koyasladığı oluyor mu
Hayır olmuyor
Sana karşı ve güvensizlik bir şeyler hissetmiş. Zaten evlenmek istemeyen biriymiş zor olurdu yani
Ben anlatamadım sanırım sorun evlilik muhabbeti değil şu an, benden önce evlenmek istemiyordu benden sonra benimle sevgili olunca evlenmek istediğini benimle evlilik hayalleri kurduğunu söyledi güvensizlik yaratacak hiç bir şey yapmadım kendisi de dün bunu dile getirdi zaten güvendiğini şüphe duymadığını falan
Seni anlıyorum ama zatne evliliğe sıcak bskmıyormış sen baktırmışsın ama belli ki eksikler var. Kafasında oturmayan taşlar var.
ikisi de olabilir
Ne yapmalıyım sizce bu durumda
sana ilgili davranıyor mu mesela sıcak yaklaşıyor mu böyle şeyler yapıyorsa ayrılmak istemez şans vermek için olabilir
Evet dün mesela story atmıştım ona yazmadığımı düşünüp tribe girmişti beni düşünüyor sadece tereddütleri var ya tartışmalar artarsa kötüye giderse diye ve böyle olacağını düşünüyor ama ben ise tam tersinin olduğunu düşündüğümü hatta 3-4 gündür daha iyi olduğumuzu söyledim buna ise hak verdi
o zaman amacı ayrılmak değildir sıkma canını önemli bir konu vardır onu konuşacaktır
İnşallah öyledir çünkü sırf ben ayrılık iması yaptım diye sen zaten kafaya koymuşsun şu an olmasa sonra olur diyip duruyor ama ben yapmam ayrılmam ona da bunu söyledim
o zaman amacı zaten ayrılmak değil sana bunun lafını yapıp başının etini yiyorsa
Ben de ona ayrılmak istediğimden değil sadece "kırıldığımı üzüldüğümü konunun bende ki ciddiyetini anla diye dedim " dedim oda "ama ben sana söyleme demiştin söylüyorsun söylememen gerekirdi" dedi
ve umarım dediğiniz gibidir çünkü bu konuyu konusurken beni sevmiyor musun diye sordum seni seviyorum dedi
yani davranışlarına hal ve hareketlerine bakarak söylüyorum amacı ayrılmak değil ayrılmak olsa zaten ilgili yaklaşmaz veya söylediğin şeyleri kafasına takmaz umursamaz yani
İnşallah dediğiniz gibi olur içim bir nebzede olsa sayenizde rahatladı yüz yüze konuşmayı o istedi ben o konusurken tamam sus kapatalım telefonu dedim ağlıyordum o sırada oda nolacak peki dedi bende bilmiyorum bana mesaj olarak yazarsın dedim oda yüz yüze görüşmek istedi
amin amin içinizin rahatlamasına sevindim üzmeyin kendini dert etmeyin eminim ki amacı o değildir böyle güzel ilgili davranan söylediğiniz şeyleri kafasına takan bir adamın amacı ayrılmak olamaz canınızı sıkmayın telaşlanmayın inşallah her şey kalbinize göre olur
Umarım öyle değildir çünkü biliyor ki yan yana geldiğimiz de ben ağlayacağım ayrılmak isteyene sevdiği kadının yüzüne o şekilde bakarak ayrılmak zor gelmez mi zaten
evet çok zor gelir merak etme ayrılmaz zaten
İnşallah, aminn :(
amin amin allah kalbinize göre versin hayırlı sabahlar
Çok sağolun size de hayırlı sabahlar
rica ederim sizde sağolun sohbetiniz için
ben istemezdim
Boş yapıyordur ondan
Erkekler yoruyor beni :) beni sevdiğinin söyledi dün sadece tereddütleri varmış ya sürekli tartışırsak daha kötüye giderse diye ama oysaki son 4-5 gündür ise iyiyiz hiç bir sıkıntı yoktu sadece ben dün aramızda bi olay geçti tartışmadık ama oda cümle içerisinde ayrılma iması yaptım ama ayrılmak için değil üzüldüğümü kırıldığımı anlasın diye oda madem istemiyorsun niye söyleyip duruyorsun dedi yoksa konunun genelinde ben haklıyım ve kırıp dökmeden bitirmek daha doğru çünkü sen bugün yapmasan ileride yaparsın diyor anlamadım onu terk etmemden mi korkuyor acaba
Ister
Daha zor olmaz mı öyle
Derdi baskadir
Beni sevdiğinin farkındayım sadece tereddütleri var ya sürekli tartışırsak daha kötüye giderse diye ama oysaki son 4-5 gündür ise iyiyiz sadece ben dün aramızda bi olay geçti tartışmadık ama oda cümle içerisinde ayrılma iması yaptım ama ayrılmak için değil üzüldüğümü kırıldığımı anlasın diye oda madem istemiyorsun niye söyleyip duruyorsun dedi yoksa konunun genelinde ben haklıyım
Anladım