Ayrilik sonrasi 2 ayda aramazsa bir erkek bu saatden sonra arar mi ki?

kizlar 2 ay önce ayrildik hic bi yerden beni göremiyor hikaye vs. haber alamiyor benden yinede aramadi yazmadi. hergün gittikce umudum tükeniyor... en azindan bi merak edip nasilsin dese rahatlardim barismasak bile... böyle zerre degerim yokmus diyorum kendi kendime. 1 sene görüsmüstük oysa... insan üzülüyor... kimisi yillar sonra döndü diyenler var okudum daha önce. sizde de 2 aydan daha uzun süre sonra yazan eski erkek arkadasiniz oldu mu? selamlar

Ayrilik sonrasi 2 ayda aramazsa bir erkek bu saatden sonra arar mi ki?
Cevapla