Eski sevgilim bazı şeyler paylaşmış ve bunlar beni üzdü? neden beni üzmeye çalısıyor?

1 yıldır sevgiliydik. Beni sevdiğini düşünmüyordum. Eski sevgilisinin verdiği hediyeleri ve onunla fotograflarını sakladığını gördüm. Kalbim kırıldı, ayrılmak istedim. O da bana bağırdı, s-kt-r ol git nereye gidiyorsan falan dedi ve tokat attı. Üstelik kızla takipleşiyormuş ve fotolarını beğeniyormuş, bilmiyordum.

Biz ayrılalı 2 ay oldu. Ortak arkadaşım bugün bana iki görsel yolladı. Eski sevgilim paylaşmış bunları instada.
1."Eski sevgilim benden iyisini bulmaya çalısıyor yazıyor fotoda ve ucuz bir arabaya binen kadın görseli" var.
2. Bir adamın telefonu çalıyor, kızı telefona "ben daha iyilerine layığım" diye kaydetmis.

Ama ilişkimizde ben ona hiç kötü davranmadım. Her zaman iyi davrandım. El üstünde tuttum. Parasını yemedim, sesimi yükseltmedim, kızmadım, hiç trip atmadım. Ona hep hediye almaya çalıştım. Aileme arkadaşlarıma bahsettim. Gel dedi geldim git dedi gittim. Güvensin diye elimden geleni yaptım. Sevdim gerçekten. Üzüldüğüm şey, ben elimden geleni yaptım, ona zarar bile vermedim. Zaten üzüldüğüm için ayrıldım. Bu paylaştığı şeyleri hak etmiyordum. Neden beni hala üzmeye çalısıyor?

Eski sevgilim bazı şeyler paylaşmış ve bunlar beni üzdü? neden beni üzmeye çalısıyor?
Cevapla