1 yıldır sevgiliydik. Beni sevdiğini düşünmüyordum. Eski sevgilisinin verdiği hediyeleri ve onunla fotograflarını sakladığını gördüm. Kalbim kırıldı, ayrılmak istedim. O da bana bağırdı, s-kt-r ol git nereye gidiyorsan falan dedi ve tokat attı. Üstelik kızla takipleşiyormuş ve fotolarını beğeniyormuş, bilmiyordum.
Biz ayrılalı 2 ay oldu. Ortak arkadaşım bugün bana iki görsel yolladı. Eski sevgilim paylaşmış bunları instada.
1."Eski sevgilim benden iyisini bulmaya çalısıyor yazıyor fotoda ve ucuz bir arabaya binen kadın görseli" var.
2. Bir adamın telefonu çalıyor, kızı telefona "ben daha iyilerine layığım" diye kaydetmis.
Ama ilişkimizde ben ona hiç kötü davranmadım. Her zaman iyi davrandım. El üstünde tuttum. Parasını yemedim, sesimi yükseltmedim, kızmadım, hiç trip atmadım. Ona hep hediye almaya çalıştım. Aileme arkadaşlarıma bahsettim. Gel dedi geldim git dedi gittim. Güvensin diye elimden geleni yaptım. Sevdim gerçekten. Üzüldüğüm şey, ben elimden geleni yaptım, ona zarar bile vermedim. Zaten üzüldüğüm için ayrıldım. Bu paylaştığı şeyleri hak etmiyordum. Neden beni hala üzmeye çalısıyor?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Belkide sana değil eskisinedir. Bunları görmezden gel sen kendinden eminsin onlar bir daha insan yüzü göremesin. Takılma lütfen.
üzüldüğüm şey gelecek aya nişanımız vardı bizim, beni üzmesine bu kadar gerek yoktu
Kârlı bir yoldan dönüş olmuş üstelik tokat atmak nedir . Kendi gibi birisine düşsün inş hiçte üzülmeyin kolay değildir tabi ama bakmayın onunla olan geriye
Haklısınız.. Siddet olmasa yine özür dilese düşünürdüm anlamaya calısırdım. Bana öyle değersiz hissettirdi.
O yuzdeeeennnn mazide adına bir çizik çekip bizi değerli hissettirenlerle yola devam ediyoruuuuzzz 😍
Kanka pek ciddiye alınacak biri değil ucuz bir insan kurtulduğun için çok şanslısın
Haklısınız ama üzüldüğüm şey nişanımız vardı gelecek aya yani bu aylarda olacaktı ya Ağustos ya eylül. Sanki bana beni hiç sevmemis gibi davrandı. 1 yıl sevgili olmamısız onu askerde beklememisim gibi davrandı. Gerçekten sevdiğim için kalbim çok kırıldı. Neden böyle yapıyor? Zaten üzüldüğümü biliyor. Neden daha da üzmeye çalısır ki bir insan?
Ucuz bir insan çünkü kardeşim gerçekten bu nişan gerçekleşmediği için çok şanslısın konuşmaya ihtiyacın var mı
Sorunun cevabını son paragrafta yazmışsın zaten canım
yani öyle de işte nişanlanacaktık, aileler tanışmıştı, ailesi beni çok severdi, benim ailem de onu çok severdi, her şey yolundaydı, özür dilemesini bekledim ya da bir açıklama yapmasını ama yapmadı bile s-kt-r git dedi. şimdi de beni üzmek için böyle şeyler yapıyor. ailesine bile beni kötü anlatmış, annesi gelip kızım ayrılmak istemişsin başkasında gönlün varmıs dedi. Annesine her şeyi anlattım ben de.. Annesi de bana inandı üzüldü, dönmem artık dedim.
inanmıyorumm ya ş. e r. effsize bak
Seven erkek sevdiğini en yakınına kötülemez ve bu kadar basit sebepten ayrılmaz, hâlâ daha burada onunla alakalı soru sormuşsun, boş ver kendi hayatına bak
Sana niye bukadar kinli
Bilmiyorum, hiçbir şey yapmadım. Gerçekten seviyordum. Zaten ondan önce doğru düzgün sevgilim de olmadı benim. Çirkin sayılmam ama içine kapanık birisiyim. Ailem de öyle. İşte ev-iş-ev-iş hayatım oldu. İş yerimdekiler de evliydi hiç kimseyle de bir şey yaşamadım. Düzgün bir insandım aslında. Gözüm ne parasındaydı ne de dışardaydı. O kadar üzgünüm ki sevgimi böyle mi görüyor. Bir gün tek bir şey istemedim. Kendim aldım kendime arkadaşlarıma sevgilim aldı dedim ona para harcatmayım diye. Sana da bir şey almıyor demislerdi. Onların lafı altında ezilsin istemedim.
Yaşadıkların için kötü aşağılık değilsin ki. Kendine yüklenme. Bende benzer bir ortama sahibim. Şimdi hala onu düşünmen ilginç. Mazoşist olabilir misin?
Ne yapayım işte çeyiz düzüyordum, her şey elimde kaldı. Hiç sevilmemisim.. Seneye belki düğünümüz olacaktı.. Bana bunları neden yaptığını anlayamıyorum sadece nerede ne hata yaptığımı
Tek hatan kendini ezdirmen. Başka hatan yok. Şimdi göndermeleri neyse ya görmezden gel ya da ifşa et
Nerede vurdu sana
o hastaydı, ben de evine yemek götürüyordum iyileşsin diye, yine o hastayken evini temizliyordum, bir kutuda kızla fotolarını hediyeleri yazıları gördüm, atmamıştı, görünce ağladım ama bir şey diyemedim hasta diye, iyileşince evine gittim bulduğum kutuyu gösterip ayrılmak istediğimi söyledim, beni hep üzdüğünü, artık bu tip şeyler yaşattığı için bana ondan nefret ettiğimi söyledim, o da bana s-kt-r ol git diyip vurdu
Başkasının evini benimsersen böyle s ktiri yersin iyi olmuş, arada yine git verneye
Ailelerimiz tanışmıştı zaten, ayrılmasaydık 3 aya nişanımız vardı. yani gelecek ay işte
Tamam işte evli gibi yaşamış vermişsin helal 😅
Evli gibi yaşamadık ki, ben ailemle yaşıyordum. Her akşam iş çıkışında annem yemek yapmıs oluyordu, ona götürüyordum geri geliyordum evime
Ve hiç birlikte olmadın dimi hadi ordan😅
Tovbe estagfurullah sizin ne söylediğinizi aklınız alıyor mu? Nikah düşmeyen kişiyle. İyice ahlakınız kalmamıs. Allah korkunuz da mı yok? Herkese böyle şeyleri yakıstırmayın
Peki :)
Yaşlar kaçki
onun 30 du benim 26
Aman salla ya en iyisi yeni aday