Sevgilimle buluşacağız ama ayağına çağırıyor. Erkeğin kızı ayağına çağırması yanlış değil mi?

Benmi sizce yanlis dusunuyorum bu yuzden sormak istedim daha yeni yazdi bulusalim diye 3 hafta once baristik ve ilk haftasi gittigimiz yerlerde hep dedi gel seni 5dk goreyim felan bende gitmedim onun dedigi yere yani vakit bulamadim aslinda sonra o evimin onune geldi 5dk in goreyim seni diye 2 gun arka arkaya evin onune geldi bikac gun sonra bizim koyde dugun vardi akrabamizin oraya gitmistim sevgilimle ayni koyluyuz oda o gun sehirden köye geldi ve orayada seni gormeye geleyim cik iki dakka dedi bende cikamadim oda dugunun icine geldi beni gormek icin simdi haftaya bulusacagiz o 40km uzagimda oturuyor benim oturdugum yerde bulusmayalim dedim ortak yer belirleyip gidelim dedim ama o simdi benim oturdugum yere gel diyor sizce ayagina cagirmis gibimi oluyor? Enayi yurduna aliniyomuyum? Yoksa benmi yanlis dusunuyorum gitsemmi sizce?

Sevgilimle buluşacağız ama ayağına çağırıyor. Erkeğin kızı ayağına çağırması yanlış değil mi?
Cevapla